news-background
news-background

«زک اسنایدر» پس از حذف صحنه‌های جدید Green Lantern تهدید کرده بود از Zack Snyder's Justice League جدا خواهد شد

«جان استوارت» که اولین ابرقهرمان آفریقایی تبار کامیک‌های دی‌سی است از «لیگ عدالت زک اسنایدر» حذف شده.

 

«لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) که به درخواست هواداران دی‌سی احیا شد، گویا باز هم کات مورد نظر کارگردان نبوده است. اسنایدر در مصاحبه با مجله‌ی «اسکوایر» فاش کرده است که قصد داشته برای صحنه‌ی پایانی کات چهار-ساعته‌ی «لیگ عدالت» شخصیت «جان استوارت» یا «گرین لنترن» (Green Lantern) ابرقهرمان آفریقایی تبار را به جای «من‌هانتر مریخی» را معرفی کند.

اسنایدر می‌گوید: «صحنه‌ی پایانی با «من‌هانتر مریخی» را در اصل در انگلستان فیلمبرداری کردم. دیالوگ تقریباً تفاوتی نداشت اما قرار بود یکی از لنترن‌ها باشد.»

اسنایدر ادامه می‌دهد: «اما بعد استودیو به من گفت که اجازه ندارم چیزی را فیلمبرداری کنم. اینکه در آن صورت فیلمی در کار نخواهد بود. در حین تولید بر روی این مسئله تأکید می‌کردند. من به هر حال چیزهایی را فیلمبرداری کردم، البته در حیاط خودم. یکی از آن صحنه‌ها «گرین لنترن» بود.»

اسنایدر این هفته در مصاحبه با پادکست «ریل‌بلند» نیز گفت که صحنه‌ی شخصیت «گرین لنترن» را در حیاط خانه‌اش، در حین پاندمی و با «یک بازیگر شگفت‌انگیز» فیلمبرداری کرده است. اسنایدر نام این بازیگر را فاش نمی‌کند. «جان استوارت» اولین ابرقهرمان آفریقایی تبار کامیک‌های دی‌سی بود که اولین بار دسامبر ۱۹۷۱ معرفی شد.

اسنایدر به «اسکوایر» می‌گوید: «وقتی فیلم را دیدند و متوجه شدند که این صحنه را قرار داده‌ام، آن را حذف کردند. من هم گفتم اگر این صحنه را حذف کنند از پروژه کناره‌گیری می‌کنم. و احساس بدی داشتم. حقیقت این است که نمی‌خواستم هواداران از فیلم محروم شوند، فقط به‌خاطر موقعیتی که در آن قرار گرفته بودم.»

اسنایدر در پایان این مصاحبه می‌گوید: ««گرین لنترن» همان «جان استوارت» بود. و بخشی از فیلم. می‌گفتم نمی‌خواهم یک بازیگر رنگین‌پوست را از فیلم حذف کنم. اما بعد احساس کردم که «من‌هانتر مریخی» با بازی «هری لنیکس» در پایان فیلم چندان بد نیست.»

در صحنه‌ی پایانی «لیگ عدالت زک اسنایدر» شخصیت «من‌هانتر مریخی» با «بروس وین» با بازی «بن افلک» مقابل خانه‌اش برخورد می‌کند و به او می‌گوید در نبرد برابر «دارک‌ساید» به «لیگ عدالت» می‌پیوندد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۷:۵۷

باید زک باشی تا بتونی خودکشی دخترت و فشار وارنر تحمل کنی اما بازم کم نیاری و به هدفت برسی و یه دنیارو خوشحال کنی... #restorethesnyderverse

نمایش اسپویل