news-background
news-background

زکری لیوای: تست بازیگری برای Guardians of the Galaxy باعث شد نقش Shazam را به دست آورم

«زکری لیوای» یکی از بازیگرانی است که همچون «جی.کی. سیمونز» و «ویلم دافو» نقش‌هایی در دو دنیای سینمایی مارول و دی‌سی داشته است. اگرچه او شهرتش را بیشتر مدیون فیلم «شزم» (Shazam) است اما در فیلم «ثور: دنیای تاریک» (Thor: Dark World) مارول نقش «جاش دالاس» را بازی کرده است.

لیوای در مصاحبه با «پلی‌لیست» فاش کرده است که تا مرز بازی در نقش مهم‌تر «پیتر کوییل» یا «استار-لرد» در «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) مارول پیش رفته است. او در این مصاحبه می‌گوید یکی از گزینه‌های «جیمز گان» برای نقش «استار-لرد» بوده و تست بازیگری داده است: «من و جیمز یکدیگر را می‌شناختیم، رفاقتی داشتیم، در خانه هم شب‌های بازی برگزار می‌کردیم، و دوستان مشترک بسیاری داریم. بنابراین او از من خواست برای نقش «استار-لرد» از روی فیلمنامه بخوانم، و این به قدم‌های بعدی رسید، و ناگهان دیدم که می‌خواهم تست بازیگری بدهم. وای رفیق، آن نقش را ناجور می‌خواستم، خیلی خیلی ناجور. انتخاب میان من، یک بازیگر دیگر و کریس پرت بود، اما کریس را همیشه می‌پسندیدند و او برای پذیرفتنش مردد بود که قابل‌درک است، چون یک چندگانه عظیم است، مارول است، جواب می‌دهد، نمی‌دهد؟ مردم با این نقش تا آخر عمر من را خواهد شناخت؟ همه آن مسائلی که به ذهن می‌آید.»

لیوای ادامه می‌دهد: «اما نهایتاً، [پرت] به اعتقاد من هوشمندانه تصمیم گرفت که این نقش را قبول کند و این بود که به من یا بازیگر دیگری نرسید، اما امیدوار بودم که به قدری جیمز را تحت تأثیر قرار داده باشم که که وقتی برای «شزم» تست می‌دهم، دوست عزیزش و گاهی همکار تهیه‌کننده‌اش، «پیتر سفران» با او تماس بگیرد چون هالیوود این‌گونه پیش می‌رود...»

قسمت دوم «شزم» تحت عنوان «خشم خدایان» (Shazam: Fury of the Gods) و قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» در سال ۲۰۲۳ اکران خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید