news-background
news-background

«زویی کراویتس» اولین فیلم بلندش Pussy Island را با «چنینگ تیتوم» می‌سازد

 

داستان فیلم کراویتس یادآور نام «جفری اپستین» است.

 

«زویی کراویتس» به زودی اولین فیلم بلندش را کارگردانی می‌کند. این هفته گزارش شد که تریلر «جزیره دخترکان» (Pussy Island) اولین فیلم کراویتس در مقام کارگردان است و «چنینگ تیتوم»‌ در آن نقش‌آفرینی می‌کند. کراویتس فیلمنامه این پروژه که در کن به خریداران عرضه شده است را به همراه «ای.تی. فایگنبام» به نگارش درآورده.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «فرایدا پیشخدمت جوان و زیرکی در لس‌آنجلس است که چشم به هدف خود دوخته است: یک فرد بانفوذ در زمینه تکنولوژی به نام «اسیتر کینگ» که فعالیت‌های بشردوستانه می‌کند. وقتی که دختر راهش را به درون حلقه کینگ و در نهایت گردهمایی دوستانه‌ای در جزیره خصوصی‌اش پیدا می‌کند، آماده به‌یادماندنی‌ترین تجربه عمر خود است. با وجود آن مکان بی‌نظیر، آدم‌های جذاب، شامپاین تمام‌نشدنی و مهمانی‌های رقص شبانه، فرایدا احساس می‌کند که در این جزیره دور از چشمانش اتفاقات دیگری در حال وقوع است. چیزی که نمی‌تواند دست رویش بگذارد. چیزی که کمی وحشتناک است.»

کراویتس در مورد این پروژه می‌گوید: «عنوان فیلم معانی بسیاری دارد. نوشتن این داستان را در سال ۲۰۱۷ آغاز کردم. به عنوان یک زن در حالت کلی، و یک زن شاغل در صنعت، از جنس مخالف رفتارهای باورنکردنی زیادی دیده‌ام. عنوان فیلم در ابتدا یک نوع شوخی بود، افراد می‌توانند به این مکان بروند، زن‌ها را بیاورند، مهمانی بگیرند و با هم وقت بگذرانند. داستان به شکل دیگری درمی‌آید، اما عنوانش معنای مختلفی دارد. به زمان و مکانی ارجاع می‌دهد که ادعا می‌کنیم نباید در آن باشیم، از نظر سیاست‌های جنسی. مردم در حال تکامل و تغییرند اما طعم ناخوشایندی از رفتارهای گذشته در دهان بسیاری باقی است. این فیلم ارجاعی است به این موضوع، اما از بسیاری جهات فیلمی سرگرم‌کننده هم هست. خوشایند من است که عنوان فیلم با آن موضوع آغاز می‌شود و معنای عمیقی دارد.»

کراویتس می‌گوید تیتوم انتخاب اولش برای بازی در نقش شخصیت میلیاردر بوده است: «چن انتخاب اول من بود، بازیگری که وقتی این شخصیت را می‌نوشتم به او فکر می‌کردم. از فیلم «مایک جادویی» و اجراهای زنده‌اش او را می‌شناختم، احساس کردم که او یک فمینیست واقعی است و می‌خواستم با کسی همکاری کنم که واقعاً به این موضوع علاقه‌مند است.»

تیتوم می‌گوید: «اسلیتر شخصیتی باورنکردنی است، یک نسخه به‌شدت متعهد اما به‌شدت افراطی از خودم. علاقه‌مندم که ببینم انسان‌ها توان انجام چه کارهایی را دارند، جسمانی، ذهنی، روحی، کاری، همه‌اش. او هم می‌خواهد بداند که مردم توان انجام چه کارهایی را دارند، چه می‌خواهند، و وقتی چیزی می‌خواهند چه کارهایی می‌توانند انجام دهند. و اینکه حاضرند برای رسیدن به آن تا کجا پیش بروند.»

کراویتس سال آینده در فیلم «بتمن» (The Batman 2022) در نقش «زن گربه‌ای» مقابل «رابرت پتینسون» دیده خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید