news-background
news-background

دیزنی زمان پخش فصل دوم The Mandalorian و فصل اول Falcon And The Winter Soldier و WandaVision را اعلام کرد

دیزنی اعلام کرد که فصل دوم سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) اکتبر آینده (پاییز ۱۳۹۹) پخش می‌شود و دو فصل اول دو سریال جدید «فالکن و سرباز زمستان» (دانلود سریال Falcon and the Winter Soldier با لینک مستقیم) و «وانداویژن» (دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم) به ترتیب در ماه‌های آگست (تابستان ۱۳۹۹) و دسامبر (زمستان ۱۳۹۹) روی ایر می‌روند. «باب ایگر» مدیر عامل دیزنی ضمن اعلام زمان پخش این سریال‌ها برنامه‌های خود برای تکامل دیزنی+ را شرح داد.

«مندلوری» که اسپین‌آفی برای «جنگ ستارگان» است توسط «جان فاورو» کارگردان فیلم‌های لایو-اکشن «شیر شاه» و «کتاب جنگل» خلق شد و اواسط ماه نوامبر روی ایر رفت. دیزنی تاکنون آمار بینندگان سریال‌هایش را منتشر نکرده است. «مندلوری» به صورت هفتگی پخش شد و به نظر می‌رسد که دیزنی این استراتژی را تغییر نخواهد داد.

ایگر می‌گوید ۶۵ درصد افرادی که بخش‌هایی از سریال «مندلوری» را تماشا کرده‌اند دست کم ۱۰ عنوان دیگر سرویس را هم در دیزنی+ دیده‌اند. این شبکه تا سوم فوریه و پس از گذشته کمتر از سه ماه از تاریخ تأسیس، ۲۸.۶ میلیون مشترک را در آمریکا و سه کشور دیگر به خود جذب کرده است. هدف دیزنی این است که این رقم تا پنج سال آینده به ۶۰ تا ۹۰ میلیون مشترک برسد. این سرویس تا اواخر ماه مارس به بریتانیا، هندوستان و اروپای شرقی می‌رسد.

جدیدترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید