news-background
news-background

زمان فیلمبرداری فصل دوم سریال See «جیسون موموآ» مشخص شد

فصل دوم سریال «دیدن» (دانلود سریال See با لینک مستقیم) اپل‌تی‌وی‌+ از ماه آینده میلادی در تورنتو فیلمبرداری خواهد شد. روز گذشته گزارش شد که این سریال با بازی «جیسون موموآ» از ۱۴ اکتبر (۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹) در استودیوی «سینه‌اسپیس» تولید خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سریال‌های «تهاجم» (Invasion) و «برای همه بشریت» (For All Mankind) این شبکه نیز برای بازگشت به فیلمبرداری چراغ سبز گرفته بودند. «دیدن» یکی از چندین عنوان تلویزیونی اپل بود که تولید آن در ماه مارس با شیوع ویروس کرونا در آمریکا متوقف شد. انتظار می‌رود فصل دوم سریال تا مارس سال ۲۰۲۱ ادامه پیدا کند.

بازیگران جدیدی که در فصل دوم ایفای نقش می‌کنند «دیو باتیستا»، «آلفری وودارد»، «هرا هیلمر»، «سیلویا هوکس»، «آرچی مدکو»، و «نستا کوپر» خواهند بود. این سریال به نویسندگی «استیون نایت» خالق «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) داستانی در آینده‌ای دور روایت می‌کند که یک ویروس مرگ‌بار نسل بشر را تا مرز انقراض پیش برده و کسانی که بازمانده‌اند بینایی خودشان را از دست داده‌اند.

«سرگذشت ندیمه» (The Handmaid's Tale) شبکه‌ی هولو عنوان تلویزیونی دیگری است که به تازگی فیلمبرداری اپیزودهای جدیدش را آغاز کرده است. روز گذشته گزارش شد که «مک‌کنا گریس» بازیگر سریال «تسخیر عمارت هیل» (The Haunting of Hill House) به فصل چهارم این سریال پربیننده پیوسته است. تولید این پروژه از دو هفته پیش در تورنتو آغاز شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید