news-background
news-background

«ریکی جرویز» برای پنجمین بار مجری مراسم گلدن گلوب شد

«ریکی جرویز» کمدین بریتانیایی اجرای هفتاد و هفتمین مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب را پذیرفت. در حالی که اسکار و امی امسال بدون مجری برگزار شدند، «انجمن مطبوعات خارجی هالیوود» (HFPA) اعلام کرد که بازیگر سریال «پس از زندگی» (After Life) برای پنجمین مرتبه مجری گلدن گلوب خواهد بود.

جرویز در مورد اجرای مراسم سال آینده میلادی می‌گوید: «بار دیگر، به من پیشنهادی ارائه کردند که نتوانستم رد کنم. اما این آخرین باری است که این کار را که ممکن است شبی سرگرم‌کننده رقم بزند انجام می‌دهم.»

شبکه‌ی NBC از اوایل تابستان امسال در حال مذاکره با کمدین‌های مختلف برای اجرای مراسم گلدن گلوب آینده بوده و در نهایت با «گروه ریکی» به نتیجه رسیده‌اند تا او یک بار دیگر اجرای گلدن گلوب را بپذیرد.

پس از چند سالی که گلوب بدون مجری برگزار شد، جرویز در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ اجرای مراسم را برعهده گرفت و شوخی‌های تند و تیزی با اهالی هالیوود کرد. او سپس جای خود را تا سه سال به «تینا فی» و «امی پولر» داد و در سال ۲۰۱۶ دوباره مجری مراسم شد. به دنبال جرویز که در خلق سریال «اداره» (The Office) سهیم بوده، «جیمی فالن» و «سث مایرز» در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مجری گلدن گلوب شدند. «اندی سمبرگ» بازیگر سریال «بروکلین نه-نه» و «ساندرا او» ستاره‌ی سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) در ابتدای سال جاری میلادی به صورت مشترک اجرای مراسم را برعهده گرفتند.

در هفته‌های گذشته گزارش شد که نت‌فلیکس فصل دوم سریال «پس از زندگی» را به تولید می‌رساند.

گلدن گلوب هفتاد و هفتم ۵ ژانویه سال ۲۰۲۰ (۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۸) برگزار می‌شود و از شبکه‌ی NBC روی ایر می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید