news-background
news-background

«ریچل وایس» و «دیوید هاربر» به فیلم Black Widow ملحق شدند

«دیوید هاربر» ستاره‌ی سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) به «دنیای سینمایی مارول» اضافه شد تا در فیلم «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) بازی کند. هالیوود ریپورتر اطلاعات دیگری در مورد نقش هاربر ارائه نکرده اما می‌نویسد داستان فیلم در کشورهای مختلفی با محوریت «ناتاشا رومانوف» روی می‌دهد، جاسوس و آدمکشی که توسط KGB تعلیم داده شده و بعدها به عضویت «انتقام‌جویان» و «شیلد» درمی‌آید.

هاربر با بازی در سریال «چیزهای عجیب» نت‌فلیکس به شهرت رسید و نقش اصلی ریبوت «هل‌بوی» (Hellboy) را به دست آورد. او درحالی به «بیوه‌ی سیاه» مارول می‌پیوندند که بازی او در نقش «هل‌بوی» از هفته‌ی آینده به نمایش گذاشته می‌شود. براساس برخی گمانه‌زنی‌ها به نظر می‌رسد «تسک‌مستر»‌ (Taskmaster) شخصیت شرور داستان فیلم باشد که فردی سیاهپوست است. به این ترتیب ممکن است هاربر برای چنین نقشی در نظر گرفته نشده باشد اما می‌تواند در نقش یکی از اعضای ارتش روسیه و یا یکی از ابرسربازها بازی کند. هاربر نقش کوتاهی هم در فیلم «جوخه‌ی انتحار» بازی کرد.

«ریچل وایس» که اخیراً با فیلم «سوگلی» نامزدی اسکار را تصاحب کرده نیز برای بازی در یکی از نقش‌های کلیدی فیلم «بیوه‌ی سیاه» در نظر گرفته شده و در حال مذاکره با مارول است. درحالی که مذاکرات همچنان ادامه دارد، ورایتی به نقل از منابع نزدیک به پروژه می‌نویسد گفتگوها در مسیر درستی قرار دارد و هر دو طرف به شدت به همکاری علاقه‌مندند. نقش وایس در فیلم نیز به تأیید نرسیده اما به نظر می‌رسد که او هم یکی از نقش‌های منفی را بازی کند. او با «کنستانتین» سابقه‌ی بازی در فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های مصور را دارد.

جدا از هاربر و وایس، شایعه‌ی حضور «آندره هالند» از فیلم «مهتاب» در یکی از نقش‌های منفی، «فلورنس پیو» و «کامیلا مندز» نیز در چند ماه گذشته به گوش می‌رسید. «اسکارلت جوهانسون» هم برای بازی در نقش اصلی بازخواهد گشت. این فیلم توسط «کیت شورتلند» کارگردانی شده و نویسندگی آن را «جک شیفر» برعهده دارد. ماه گذشته اعلام شده بود که «بیوه‌ی سیاه» برخلاف آنچه تصور می‌شد درجه‌ی سنی بزرگسال دریافت نخواهد کرد.

فیلم‌های بعدی «دنیای سینمایی مارول» شامل «انتقام‌جویان: آخر بازی» در تاریخ ۲۶ آپریل و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در تاریخ ۵ جولای می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید