news-background
news-background

«ریچل وایس» در A Special Relationship نقش «الیزابت تیلور» را بازی می‌کند

«ریچل وایس» در فیلم «یک رابطه‌ی ویژه» (A Special Relationship) به کارگردانی «برت و برتی» نقش «الیزابت تیلور» بازیگر هالیوودی را ایفا می‌کند. نگارش فیلمنامه به «سایمون بیوفوی» نویسنده‌ی «میلیونر زاغه‌نشین» سپرده شده تا زندگی تیلور از بازیگری تا فعالیتش در دیگر حوزه‌ها را منظر دوستی‌اش با «راجر وال»، منشی همجنسگرای خود روایت کند.

فیلمنامه‌ی بوفوی از ساعت‌ها مصاحبه‌ با نزدیکان تیلور اقتباس می‌شود. تیلو جدا از اینکه بازیگری برنده‌ی اسکار بود و در فیلم‌هایی مانند «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟» بازی کرد و هشت بار با هفت مرد ازدواج کرد، یک فعال اجتماعی و از اولین سلبریتی‌هایی بود که در دهه‌ی ۱۹۸۰ علیه ایدز مبارزه کرد.

«امیل شرمن» و «ایان کنینگ» از استودیوی سی-سا فیلمز تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده می‌گیرند. دیگر بازیگرانی که نقش «الیزابت تیلور» را در سینما بازی کرده‌اند شامل «هلنا بونهام کارتر»، «لیندزی لوهان» و «شرلین فن» می‌شوند. وایس مانند تیلور یک بازیگر زن بریتانیایی آمریکایی است که با «سوگلی» (The Favourite) نامزد اسکار شده است. او در سال ۲۰۰۵ به خاطر بازی در فیلم «باغبان وفادار» (The Constant Gardner) برنده‌ی این جایزه شد.

زوج کارگردان فیلم پیش از این فیلم «دسته‌ی صفر» (Troop Zero) را کارگردانی کرده‌اند که در جشنواره‌ی ساندنس گذشته اکران شد و در سال ۲۰۲۰ توسط آمازون به نمایش عمومی درمی‌آید. استودیوی سی-سا فیلم‌های «آمونیت» (Ammonite) با بازی «سرشا رونان» و «کیت وینسلت»، و «قدرت سگ» (The Power of Dog) به کارگردانی «جین چمپیون» و بازی «بندیکت کامبربچ» و «کریستن دانست» را در آینده عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید