news-background
news-background

«ریچل زگلر» در لایو-اکشن Snow White دیزنی نقش «سفید برفی» را بازی می‌کند

«ریچل زگلر» که زمستان آینده در بازسازی «داستان وست ساید» (West Side Story)‌ «استیون اسپیلبرگ» دیده خواهد شد، به پروژه بزرگ دیگری پیوسته است. «ددلاین» گزارش داده است که زگلر در بازسازی لایو-اکشن «سفید برفی» (Snow White) دیزنی نقش اصلی را بازی می‌کند.

«مارک وب» کارگردان و «مارک پلات» تهیه‌کننده فیلم خواهد بود. انتظار می‌رود تولید این پروژه در سال ۲۰۲۲ آغاز شود. وب می‌گوید: «توانایی فوق‌العاده ریچل در آوازخوانی تنها گوشه‌ای از استعدادهای اوست. قدرت بازیگری، هوشمندی و خوش‌بینی او بخشی جدایی‌ناپذیر از کشف دوباره لذت داستان افسانه‌ای و کلاسیک دیزنی است.»

کارتون «سفید برفی و هفت کوتوله» (Snow White and the Seven Dwarfs) بر اساس داستان برادران گریم در سال ۱۹۳۸ ساخته شد. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند دیزنی در بازسازی این فیلم داستان و موسیقی آن کارتون کلاسیک را گسترش خواهد داد. «بنجی پاسک» و «جاستین پل» که «لا لا لند» (La La Land) و «بزرگ‌ترین شومن» (The Greatest Shwoman) را در کارنامه دارند، ترانه‌های جدیدی برای این فیلم می‌نویسند.

پب و دیزنی از چند ماه قبل جستجو برای نقش «سفید برفی» را آغاز کرده بودند. زگلر تست موفقیت‌آمیزی داشته اما نمایش بخش‌هایی از «داستان وست ساید» تردیدی برای سازندگان فیلم باقی نگذاشته است.

دیزنی سال گذشته «هالی بیلی» را برای نقش «آریل» در بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid)‌ انتخاب کرد. این پروژه در حال فیلمبرداری است و تصاویری از پشت صحنه‌اش درز کرده.

زگلر در ۱۷ سالگی برای بازی در بازسازی «داستان وست ساید» انتخاب شد و برای نقش «ماریا» بر ۳۰ هزار بازیگر غلبه کرد. این اقتباس جدید ۱۰ دسامبر امسال اکران خواهد شد. «ریتا مورنو» و «انسل الگورت» از دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. دیگر فیلم زگلر «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) دی‌سی و برادران وارنر خواهد بود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید