news-background
news-background

«ریچل بروزناهان» ستاره سریال Mrs. Maisel در فیلم Distant بازی می‌کند

«ریچل بروزناهان» بازیگر برنده‌ی گلدن گلوب «خانم میزل شگفت‌انگیز» (دانلود سریال Marvelous Mrs. Maisel با لینک مستقیم) به «آنتونی راموس» پیوست تا در فیلم کمدی و علمی-تخیلی «دور» (Distant) استودیوی امبلین بازی کند. «ویل اسپک» و «جاش گوردن» فیلمنامه‌ای به نگارش درآمده توسط «اسپنسر کوئن» را کارگردانی می‌کنند. فیلمبرداری پروژه از ماه آینده آغاز می‌شود.

«دور» داستانی در مورد مرد فضانوردی روایت می‌کند که پس از فرود روی یک سیاره‌ی ناشناخته، باید با چالش فضای پیرامونی‌اش مواجه شود، و از طرف دیگر تنها بازمانده‌ی دیگر که زنی گرفتار در یک محفظه‌ی فرار است را نجات دهد. تهیه‌کنندگان فیلم «برایان کاوانا جونز» و «فرد برگر» (La La Land)، «آنا هالبرگ» (Extinction) خواهند بود. «جب برودی» از امبلین و «جان بادرویتز» نیز تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه‌ خواهند بود.

آخرین اخبار سینمای جهان را از سی‌نما دنبال کنید.

بروزناهان برای بازی در «خانم میزل» برنده‌ی بهترین بازیگر نقش اول سریال‌های کمدی شده و راموس ستاره‌ای نوظهور است که در «همیلتون» و «ستاره‌ای متولد شده است» ایفای نقش کرده و امسال فیلم «در بلندی‌ها» (In the Heights) را روی پرده خواهد داشت.

بروزناهان به زودی در درام «من زن تو هستم» (I’m Your Woman) دیده می‌شود. داستان فیلم در مورد زنی است که به دنبال سر زدن جرم و جنایت از طرف همسرش، به همراه فرزندش پا به فرار می‌گذارد. او در فیلم جاسوسی «آیرون‌بارک» (Ironbark) در کنار «بندیکت کامبربچ» هم به ایفای نقش پرداخته است.

استودیوی امبلین در سال ۲۰۲۰ فیلم‌های «استیل‌واتر» (Stillwater) به کارگردانی «تام مک‌کارتی» و بازی «مت دیمون»، فیلم ترسناک «لری» (Larry)، و کمدی درام «خانه‌ی خوب» (The Good House) با بازی «سیگورنی ویور» و «کوین کلاین» را عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید