news-background
news-background

«ریز ویترسپون» دو فیلم کمدی رمانتیک برای نت‌فلیکس می‌سازد

نت‌فلیکس دو فیلم بلند با بازی «ریز ویترسپون» تولید می‌کند. کمپانی فیلمسازی «هلو سان‌شاین» ویترسپون با همکاری «اگریگت فیلمز» با مدیریت «جیسون بیتمن» و «مایکل کاستیگان» فیلم کمدی رومانتیک «جای تو یا من» (Your Place Or Mine) به کارگردانی «آلین براش مک‌کنا» را می‌سازد. پلتفرم نت‌فلیکس علاوه بر این امتیاز تولید فیلم بر اساس رمان پرفروش «کاکتوس» (The Cactus) نوشته‌ی «سارا هیوود» را هم برای ویترسپون اخذ کرده است.

داستان «جای تو یا من» در مورد دو دوست قدیمی است که زندگی یکدیگر را دگرگون می‌کنند وقتی که زن تصمیم می‌گیرد رؤیای همیشگی خودش را دنبال کند و مرد داوطلبانه سرپرستی پسر نوجوان زن را عهده‌دار می‌شود. کمپانی اگریگت با نت‌فلیکس قرارداد دارد و تاکنون سریال «اوزارک» (دانلود سریال Ozark با لینک مستقیم) را برای شبکه ساخته است. فصل سوم این سریال اخیراً منتشر شد و در چهار هفته‌ی اول ۲۹ میلیون بیننده داشت. تماشای انلاین فیلم خارجی.

ویترسپون در سال‌های اخیر در سریال «برنامه‌ی صبحگاهی» (دانلود سریال The Morning Show با لینک مستقیم) اپل و «دروغ‌های کوچک بزرگ» (دانلود سریال Big Little Lies با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO ظاهر شده و حالا به پلتفرم استریمینگ دیگری پیوسته است.

ویترسپون می‌گوید: «ما به دنبال پروژه‌ی سینمایی مناسبی بودیم تا با «تد ساراندوس»، «اسکات استوبر» و تمامی گروه نت‌فلیکس همکاری کنیم و بسیار هیجان‌زده‌ایم که این دو فیلم کمدی رومانتیک را برای آن‌ها می‌سازیم. «سارا هیوود» و «آلین براش مک‌کنا» هر دو خصوصیاتی دارند که در یک رومانتیک کمدی سنتی با شخصیت‌های زن توانمند، هوشمند و مصمم وجود دارد.»

داستان «کاکتوس» در مورد یک بارداری غیرمنتظره‌ی یک زن ۴۵ ساله است که زندگی او را متحول می‌کند. رمان «کاکتوس» بهار سال ۲۰۱۹ منتشر شد. کاستیگان می‌گوید: «من و جیسون [بیتمن] بسیار خوشحالیم که اولین فیلم بلند «آلین براش مک‌کنا» در مقام کارگردان را با همکاری نت‌فلیکس و دوست و استعداد بزرگی چون ریز و «هلو سان‌شاین» تهیه‌ می‌کنیم. این بهترین منزل‌گاه برای فیلم و همکارانی ایده‌آل برای تولید یک فیلم کمدی رومانتیک پیچیده و معاصر است و ما معتقدیم که مخاطبین جهانی برای دیدنش هیجان‌زده خواهند بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید