news-background
news-background

«ریدلی اسکات»: قسمت جدید Alien در راه است

«ریدلی اسکات» به تازگی با سریال پسا-آخرالزمانی «گرگ پرورده» (دانلود سریال Raised by Wolves با لینک مستقیم) شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس به عنوان تهیه‌کننده، به دنیای علمی-تخیلی و دیستوپیایی همیشگی خود بازگشته است. انتشار این سریال سبب شد دوباره این پرسش در ذهن مخاطبین شکل بگیرد که آیا اسکات قسمت جدیدی برای چندگانه‌ی «بیگانه» (دانلود فیلم Alien 1979 با لینک مستقیم) می‌سازد یا نه. او به تازگی در مصاحبه با «فوربز» از آینده‌ی چندگانه گفته و وعده داده که قسمت جدیدی در راه است اما دنیای آن با «پرومتئوس» (دانلود فیلم Prometheus با لینک مستقیم) تفاوت دارد.

اسکات می‌گوید: «در حال پیشرفت است. ما با فیلم‌های «پرومتئوس» و «پیمان» (Covenant) کوشیدیم نوآوری کنیم و کار خاصی بسازیم. در اینکه آیا مستقیماً به آن [دنیا] بازمی‌گردیم تردید دارم زیرا «پرومتئوس» چندگانه را بسیار خوب زنده کرد. اما می‌دانید، شما سؤالاتی اساسی می‌پرسید، اینکه «آیا خود «بیگانه»، «فیس‌هاگر»، «چست‌برستر»، به آخر خط رسیده‌اند؟ آیا باید در کل داستان لعنتی تجدید نظر کرد و به راحتی نام چندگانه را بر روی آن گذاشت؟» این پرسش‌ها همیشه بنیادی است.»

فیلم‌ «پرومتئوس» اولین بازگشت اسکات به دنیای «بیگانه» پس گذشت بیش از ۳۰ سال از زمان اکران قسمت اول با بازی «سیگورنی ویور» بود. او صندلی کارگردانی را در قسمت دوم به «جیمز کامرون»، در قسمت سوم به «دیوید فینچر» و قسمت بعدی به «ژان پی‌یر ژونه» سپرده بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

اسکات پیش‌تر در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» گفته بود: «من هنوز فکر می‌کنم که «بیگانه» می‌تواند مسیر زیادی را بپیماید اما حالا باید دوباره باز-تکامل پیدا کند. چیزی که من همیشه هنگام ساختن فیلم به آن فکر می‌کردم این بود که در قسمت اول چرا یک مخلوق مانند آن ساخته شده و چرا در چیزی که من آن را یک میدان نبرد می‌نامم در رفت و آمد است و این تخم‌ها را با خود حمل می‌کند. هدف حامل آن چه بود و هدف تخم‌ها چیست؟ سؤالی که باید مطرح شود این است – ایده‌ی بعدی این است که چه کسی، چرا و با چه هدفی.»

این کارگردان باید ابتدا فیلمبرداری «آخرین دوئل» (دانلود فیلم The Last Duel با لینک مستقیم) را به اتمام برساند. این فیلم در حال حاضر قرار است ۱۵ اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۸:۴۰

منتظرممم

نمایش اسپویل