news-background
news-background

ریبوت Bennifer رسمی شد

«بن افلک» و «جنیفر لوپز» شنبه این هفته در کنار هم دیده شدند. افلک، بازیگر و کارگردان ۴۸ ساله و لوپز خواننده و بازیگر ۵۱ ساله روز گذشته در حالی که دست‌هایشان را به دور یکدیگر حلقه کرده بودند در همپتونز نیوریورک با ظواهری شبیه به هم طعمه پاپاراتزی‌ها شدند. افلک و لوپز یک روز قبل در شهر بازی «دنیای ژوراسیک» یونیورسال نیز دیده شده بودند.

پیش‌تر مجله «پیپل» گزارش داده بود که «گوادالوپه رودریگز» مادر «جنیفر لوپز» از پیوند دوباره افلک و دخترش خوشحال است. چند ماه قبل نیز شایعه خیانت «الکس رودریگز» به نامزد وقتش «جنیفر لوپز» با «مدیسون له‌کروی» شنیده شده بود. مدیسون این ادعا را تکذیب کرد اما معترف شد که با رودریگز به صورت تلفنی گفتگو کرده است. در انتهای آن ماه اعلام شد که لوپز و رودریگز به رابطه خود پایان داده‌اند.

افلک پس از ۱۷ سال دوباره با لوپز وارد رابطه شده است. ویدیوی پیام خصوصی او به یکی از کاربران شبکه اجتماعی تیک‌تاک پس از جدایی از «آنا د آرماس» ماه گذشته درز کرد. افلک از «جنیفر گارنر» صاحب سه فرزند است در حالی که لوپز از «مارک آنتونی» یک دوقلوی سیزده ساله به دنیا آورده.

لوپز با نت‌فلیکس قرارداد بسته و قرار است در چندین فیلم برای این شبکه بازی کند. افلک سال گذشته در «راه بازگشت» (The Way Back) دیده شد و قرار است در «فلش» (The Flash) دوباره نقش «بتمن/بروس وین» را تکرار کند.

افلک و لوپز در حال ورود به یک جت شخصی نیز دیده شده بودند. شایعه رابطه «بنیفر» تا دو هفته قبل و اولین بوسه آن‌ها در مکانی عمومی به تأیید نرسیده بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷

واقعا سبک زندگی خاصی دارن و کلا معنای خانواده رو از جامعه حذف کردن چیزی که کشور های سرمایه دار توش تخصص دارن

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۴۰۰ ۲۱:۳۴

باور بفرمایید که به هیچ جای هیچ کدوممون نیست !!!

نمایش اسپویل