news-background
news-background

«رگی ژان پیج» ستاره Bridgerton به بازسازی The Saint پیوست

«رگی ژان پیچ» ستاره سریال پربیننده «بریجرتون» (Bridgerton) نت‌فلیکس به بازسازی فیلم «قدیس» (The Saint) پارامونت ملحق شد. پیش‌تر گزارش شده بود که پیج در فصل دوم سریال تاریخی نت‌فلیکس نقش‌آفرینی نخواهد کرد.

داستان «قدیس» که از رمان‌های «لزلی چارتریس» اقتباس خواهد شد، در مورد شخصیتی به نام «سایمون تمپلار» معروف به «قدیس» است، خلافکاری رابین هود گونه و سارقی برای استخدام که یک ماجراجویی بین‌المللی آغاز می‌کند. از داستان فیلم جدید جزئیاتی درز نکرده اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند برداشتی کاملاً نو از داستان خواهد شد و دنیا و شخصیت‌هایش دگرگون خواهند بود. «راجر مورد» در یک سریال بریتانیایی به همین نام در دهه ۱۹۶۰ نقش‌آفرینی کرده، در حالی که «ول کیلمر» در «قدیس» پارامونت در سال ۱۹۹۷ این نقش را بازی کرد.

در حال حاضر معلوم نیست که آیا «دکستر فلچر» که در حال کارگردانی و تهیه‌کنندگی سریال «پیشنهاد» (The Offer) برای پارامونت+ است، برای کارگردانی این فیلم جدید بازمی‌گردد یا نه.

پیج اخیراً برای بازی در فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» (Dungeons and Dragons) در کنار «کریس پاین» برگزیده شده است. پس از آنکه تأیید شد این بازیگر نوظهور در فصل دوم «بریجرتون» مشارکتی نمی‌کند، تهیه‌کنندگان پارامونت به رهبری «اما واتس» به سرعت کوشیدند پیج را به بازسازی «قدیس» اضافه کنند.

دیگر پروژه پیج که فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده، فیلم اکشن و جاسوسی «مرد خاکستری» (The Grey Man) نت‌فلیکس با بازی «رایان گاسلینگ»، «کریس اوانز» و «آنا د آرماس» است.

پیج ۳۱ ساله بریتانیایی-زیمبابوه‌ای با «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» اولین فیلم استودیویی بزرگ خود را تجربه می‌کند. او در سریال «بریجرتون» به نویسندگی «کریس ون دوسن» که پربیننده‌ترین سریال اریجینال تاریخ نت‌فلیکس لقب گرفته، نقش «سایمون بست» را بازی کرد و با «دفنی بریجرتون» رابطه‌ای مخفیانه داشت. پیج یکی از گزینه‌های بازی در نقش «جیمز باند» پس از «دنیل کرگ» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید