news-background
news-background

رکوردشکنی نت‌فلیکس با خریداری فیلم Pale Blue Eye «کریستین بیل»

نت‌فلیکس در «بازار فیلم اروپا» (EFM) ولخرجی کرد و امتیاز پخش جهانی فیلم ترسناک و گاتیک «چشم آبی روشن» (The Pale Blue Eye) به کارگردانی «اسکات کوپر» و بازی «کریستین بیل» را با قراردادی ۵۵ میلیون دلاری خریداری کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ددلاین» گزارش داده است که این رقم قرارداد در تاریخ «بازار فیلم اروپا» بی‌سابقه است. نت‌فلیکس برای اخذ امتیاز پخش این فیلم با چندین پخش‌کننده‌ی دیگر رقابت کرد.

«چشم آبی روشن» داستانی در مورد تلاش برای حل معمای قتل‌هایی روایت می‌کند که در سال ۱۸۳۰ و آکادمی ارتش ایالات متحده روی می‌دهند. بیل نقش یک کارآگاه کارکشته را بازی می‌کند و از جوانی کمک می‌گیرد که بعدها قرار است «ادگار آلن پو» معروف شود.

کوپر و بیل در فیلم‌های «خارج از کوره» (Out of the Furnace) و «دشمنان» (Hostiles) با یکدیگر همکاری کرده بودند. بیل اخیراً در تصاویر پشت صحنه‌ی فیلم بدون عنوان «دیوید او. راسل» در کنار «مارگو رابی» و «جان دیوید واشینگتن» دیده شده و باید در «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) «تایکا وایتیتی» نقش یک شخصیت شرور را بازی کند.

نت‌فلیکس در طول ده روز اخیر قراردادهای گران‌قیمت دیگری برای پخش فیلم‌های «جاده یخی» (The Ice Road) «لیام نیسون» و «عملیات مینسمیت» (Operation Mincemeat) «کالین فرث» منعقد کرده است. تا امروز نت‌فلیکس تنها پخش‌کننده‌ی شناخته‌شده‌ای است که بیش از ۱۰ میلیون دلار در «بازار فیلم اروپا» امسال خرج کرده. این بازار تا هفته‌ی آینده ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید