news-background
news-background

رکوردشکنی قسمت اول سریال The Falcon And The Winter Soldier در دیزنی+

دیزنی+ گزارش می‌دهد که قسمت اول از فصل اول سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) پربیننده‌ترین آخر هفته‌ی تاریخ شبکه را رقم زده است. این اپیزود از جمعه ۱۹ مارس تا یکشنبه ۲۲ مارس به پربیننده‌ترین اپیزود اول تاریخ شبکه تبدیل شده، اما دیزنی+ آمار دقیق بینندگان را اعلام نکرده است.

این شبکه از آمار دقیق بینندگان سریال‌های «وانداویژن» (WandaVision) و «مندلوری» (The Mandalorian) نیز گزارشی ارائه نکرده بود. دیزنی+ تنها می‌گوید «فالکن»، «وانداویژن» و فصل دوم «مندلوری» رکورد پربیننده‌ترین اپیزودهای اول تاریخ شبکه را در اختیار دارند.

در این مجموعه‌ی تلویزیونی ابرقهرمانی، «آنتونی مکی» در نقش «سم ویلسون» یا «فالکن» و «سباستین استن» در نقش «باکی بارنز» یا «سرباز زمستان» باید از میراث «استیو راجرز» یا «کاپیتان آمریکا» محافظت کنند. دیگر بازیگران سریال در کنار استن و مکی، «دنیل برال»، «امیلی ون‌کمپ»، و «وایت راسل» خواهند بود. نویسندگی سریال «فالکن» به «مالکم اسپلمن» سپرده شده که بیشتر با سریال درام شبکه‌ی فاکس از جمله «امپراطوری» (Empire) شناخته می‌شود. «کاری اسکوگلند» نیز برای کارگردانی تمامی اپیزودها انتخاب شده است.

مارول در حال تولید سریال‌های بیشتری در «دنیای سینمایی مارول» برای شخصیت‌های «لوکی» (Loki)، «شی-هالک» (She-Hulk)، «شاهین‌چشم» (Hawkeye) و بسیاری دیگر است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید