news-background
news-background

رکوردشکنی قسمت اول سریال Superman & Lois در شبکه CW

اپیزود ابتدایی سریال ابرقهرمانی «سوپرمن و لوییس» (Superman & Lois) شبکه‌ی CW پربیننده شد. این قسمت با جذب ۳.۲۵ میلیون بیننده، بنا بر گزارش «نیلسن» پربیننده‌ترین اپیزود اول تاریخ شبکه را به نام خود ثبت کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«سوپرمن و لوییس» در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله شبکه‌ی CW رتبه‌ی اول را در این فصل کسب می‌کند. اپیزود اول از فصل اول سریال در میان تمامی سریال‌های جدید شبکه، در ۲۴ ساعت اول تا ۱۰۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. یکی از علت‌های این رشد پخش صحنه‌های اضافی از اپلیکیشن شبکه‌ی CW و وبسایت CWTV است.

پس از پخش اپیزود پایانی فصل اول، تمامی اپیزودها و صحنه‌های اضافی به صورت رایگان از وبسایت و اپلیکیشن شبکه بدون نیاز به خریداری اشتراک و یا ورود با نام کاربری تا ۳۰ روز پیش از آغاز فصل بعدی در دسترس مخاطبین آمریکایی خواهند بود. شبکه‌ی CW اخیراً سفارش ساخت فصل دوم «سوپرمن و لوییس» را صادر کرده است.

این مجموعه، «تایلر هکلین» در نقش سوپرمن یا «کلارک کنت» و «بیتسی تولاک» در نقش لوییس در اسمال‌ویل ساکن و صاحب دو پسر نوجوان شده‌اند که شاید ابرقدرت‌های پدرشان را به ارث برده باشند. علاوه بر تولاک و هکلین، «دیلن والش» در نقش ژنرال «سم لین»، «امانوئل شریکی» در نقش «لانا لنگ» و «اریک والدز» در نقش همسر او، «آدام رینر» در نقش «مورگان اج»، و «وول پارکس» در نقش «استیسی فابر» بازی می‌کنند.

«سوپرمن و لوییس» به نویسندگی «تاد هلبینگ» سه‌شنبه شب‌ها از شبکه CW روی ایر می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید