news-background
news-background

رکوردشکنی فصل سوم سریال Yellowstone؛ شروع قدرتمندانه‌ Perry Mason در HBO

سریال «یلواستون» (دانلود سریال Yellowstone با لینک مستقیم) شبکه‌ی پارامونت به رکوردشکنی ادامه داد. قسمت اول از فصل سوم این سریال درام با جذب ۶.۵ میلیون بیننده، به پربیننده‌ترین اپیزود اول فصل سریال‌های شبکه‌های کابلی در دو سال اخیر تبدیل شد. این اپیزود در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله ریتینگ ۲.۵۶ را ثبت کرده است.

قسمت اول از فصل سوم «یلواستون» در چهار شبکه (سه شبکه‌ی پارامونت و سه شبکه‌ی CMT و Pop و TV Land) در مجموع ۹.۳ میلیون بیننده را به سمت گیرنده‌ها کشاند. این قسمت علاوه بر این، پربیننده‌ترین اپیزود آغازین فصل سریال‌های سال ۲۰۲۰ در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله و ۲۵ تا ۵۴ ساله پارامونت، و پربیننده‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی در تاریخ چهار ساله‌ی شبکه‌ی پارامونت با احتساب بینندگان کلی شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بینندگان اپیزود اول فصل سوم نسبت به اپیزود اول فصل دوم تا ۵۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. بینندگان کلی سریال نیز ۳۰ درصد نسبت به اپیزود اول فصل دوم افزایش پیدا کرده است. این قسمت علاوه بر شبکه‌های یاد شده، از طریق شبکه‌های MTV و Comedy Central نیز پخش شد.

«یلواستون» به نویسندگی «تیلور شرایدن» و «جان لینسون» داستانی در مورد خانواده‌ی «داتون» به رهبری «جان داتون» با بازی «کوین کاستنر» برنده‌ی اسکار روایت می‌کند که مدیریت بزرگترین مزارع ایالات متحده که گاه و بی‌گاه مورد هجوم گروه‌های مختلف قرار می‌گیرد در اختیار اوست. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

شبکه‌ی پارامونت در ماه فوریه گذشته اعلام کرد که فصل چهارم این سریال را به تولید می‌رساند و همزمان با شرایدن قراردادی گران‌قیمت به امضاء رساند. دیگر بازیگران سریال شامل «جاش هالووی»، «لوک گرایمز»، «کلی رایلی»، «وس بنتلی»، «کول هاوزر»، «برکن مریل»، «جفرسون وایت»، «فوری اسمیت»، و «دنیم ریچاردز» می‌شوند. کاستنر به همراه لینسون، شرایدن، «دیوید گلسر» و «باب یاری» تهیه‌کنندگان این مجموعه‌اند.

سریال «پری میسون» (دانلود سریال Perry Mason با لینک مستقیم) نیز ۸۸۴ هزار بیننده را به صورت زنده در شبکه‌ی HBO و ۱.۷ میلیون بیننده را در تمامی پلتفرم‌ها جذب کرد و بهترین شروع یک سریال جدید را از ژوئیه سال ۲۰۱۸ وقتی «اشیای تیز» (دانلود سریال Sharp Objects با لینک مستقیم) با بازی «امی آدامز» روی ایر رفت را ثبت کرد.

«پری میسون» با بازی «متیو رایس» از رکورد ۱.۵ میلیونی «واچمن» (دانلود سریال Watchmen با لینک مستقیم) و ۱.۲ «بیگانه» (دانلود سریال The Outsider با لینک مستقیم) در پلتفرم‌های مختلف عبور کرد. «واچمن» در نهایت میانگین بیننده‌ی ۷ میلیونی برای هر اپیزود و «بیگانه» ۹ میلیونی برای هر اپیزود را به جای گذاشتند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید