news-background
news-background

رکوردشکنی تریلر سریال WandaVision مارول

مخاطبین تمایلی به دیدن مراسم اهدای جوایز امی ۲۰۲۰ در یکشنبه شب گذشته نداشتند، اما به فاصله‌ی ۲۴ ساعت پس از برگزاری مراسم نتوانستند چشم از تریلر «وانداویژن» (دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم) مارول و دیزنی بردارند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

اولین تریلر رسمی «وانداویژن» در فاصله‌ی ۲۴ ساعت پس از انتشار ۵۳ میلیون مرتبه مشاهده شد. این رکورد در میان سریال‌های شبکه‌های استریمینگ در بازه‌ی زمانی ۲۴ ساعته بی‌سابقه بوده است. «رلیش‌میکس» گزارش می‌دهد که این رکورد با تریلرهای «انتقام‌جویان» و «سریع و خشن» در حین مسابقات پربیننده سوپر بول برابری می‌کند.

نام «وانداویژن» در شبکه‌های اجتماعی بیش از ۳۰۲ هزار مرتبه برده شده که باز هم در سطح فیلم‌های پرخرج پیش از پاندمی است. این تریلر بلافاصله پس از پخش در حین مراسم امی به ترند شماره‌ی ۴ توئیتر و ویدیوی شماره ۲ یوتیوب تبدیل شد. دیزنی+ پس از پخش این تریلر یک دقیقه‌ای آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

بینندگان تریلر در ۲۴ ساعت اول در تمامی پلتفرم‌های اجتماعی به ۵۵.۷ میلیون می‌رسید که ۳۶.۱ میلیون آن به یوتیوب اختصاص داشت. نرخ به اشتراک‌گذاری این تریلر نیز به ۶۳:۱ می‌رسد. این ویدیو در فیسبوک ۴.۹ میلیون بیننده و در اینستاگرام ۱۰.۱ میلیون بیننده داشت.

«وانداویژن» رکورد بینندگان تریلرهای «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) با ۱۸.۷ میلیون بیننده، «مولان» (Mulan) با ۱۲.۴ میلیون بیننده و «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) با ۱۰.۱ میلیون بینننده در حین مسابقات سوپر بول را به راحتی پشت سر گذاشت. این رکورد علاوه بر این از رکورد بینندگان تریلر فیلم‌های «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) با ۳.۹ میلیون بیننده و فصل دوم «چیزهای عجیب» (Stranger Things) با ۲۸.۲ میلیون بیننده گذر کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید