news-background
news-background

رونمایی از شخصیت Deathstroke در پوستر جدید فصل دوم Titans

فصل جدید «تایتان‌ها» به زودی از شبکه‌ی DC Universe پخش می‌شود.

پوستر جدید «تایتان‌ها» (Titans) خصوصیات کلی تمام اعضای گروه که شامل «رابین»، «استارفایر»، «بیست بوی»، «دانا تروی»، «ریون»، «هاک، «داو» و «رابین» شخصیت «جیسون تاد» می‌شود را نشان می‌دهد. علاوه بر این شخصیت‌های جدید سریال از جمله «کانر کنت» (سوپربوی)، «رَوجر» و شخصیت شرور بزرگ فصل یعنی «دث‌استروک» هم که در قسمت پایین پوستر آماده‌ی نبرد است دیده می‌شوند.

یکی از غایبان پوستر «بروس وین» است که پیش‌تر فاش شده بود در فصل جدید نقشی کلیدی ایفا می‌کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا در قالب «بتمن» ظاهر می‌شود یا نه. در اولین تریلر «تایتان‌ها» نماهایی از شخصیت «جیسون تاد» به تصویر کشیده شد بنابراین تردیدی نیست که او در داستان فصل دوم سهمی دارد. انتظار می‌رود «کریپتو» نیز که در پایان فصل اول پدیدار شد در فصل جدید حاضر باشد.

اولین اپیزود از فصل دوم «ترایگان» (Trigon) نام گرفته و وقایعی را روایت می‌کند که بلافاصله پس از قسمت پایانی فصل اول روی می‌دهند. در آخرین اپیزود فصل اول تلاش «دیک گریسون» (رابین) برای نجات «ریون» طبق برنامه پیش نرفت. تصاویر جدید از قسمت ابتدایی فصل دوم «دانا تروی»، «داو»، «هاک»، «استارفایر» و «جیسون تاد» را نشان می‌دهد، اما در یکی از این تصاویر به نظر می‌رسد که گریسون دست کم در آن لحظه از بند ترایگان رها شده و در کنار «بیست بوی» خون‌آلود ایستاده است. تاکنون هواداران کتاب‌های مصور واکنش‌های مثبتی به نسخه‌ی لایو اکشن «دث‌استورک» داشته‌اند و از طراحی لباس شخصیت رضایت دارند.

با توجه به راه اندازی شبکه‌ی HBO Max توسط برادران وارنر، در ماه‌های گذشته گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد سرنوشت شبکه‌ی DC Universe شنیده می‌شد. اما به نظر می‌رسد که این شبکه به حیات خود ادامه دهد چرا که «دوم پاترول» و «تایتان‌ها» هر دو برای فصل‌های جدید بازخواهند گشت. این شبکه در آینده سریال‌های اریجینال «استارگرل» و «هارلی کوئین» را هم به تولید می‌رساند.

در نمایشگاه کامیک-کان سن دیه‌گو اعلام شده بود که قسمت اول از فصل دوم «تایتان‌ها» در تاریخ ۶ سپتامبر آینده پخش می‌شود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید