news-background
news-background

Super Bowl 2020: رونمایی غیرمنتظره دیزنی+ از تریلر سریال‌های Loki و WandaVision و Falcon and the Winter Soldier

استودیوی مارول در اقدامی غافلگیرکننده و البته گران‌قیمت اولین تصاویر از سریال‌های «لوکی» (دانلود سریال Loki با لینک مستقیم)، «وانداویژن» (دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم) و «فالکن و سرباز زمستان» (دانلود سریال Falcon and the Winter Soldier با لینک مستقیم) را در حین پخش مسابقات سوپر بول رونمایی کرد.

در سریال «فالکن و سرباز زمستان» قرار است مانند دنیای سینمایی مارول، «آنتونی مک‌کی» در نقش «سم ویلسون/فالکن» ظاهر شود و «سباستین استن» در نقش «سرباز زمستان.» سریال داستان‌هایی را بازگو می‌کند که بلافاصله پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) روی می‌دهند، جایی که «کاپیتان آمریکا» با بازی «کریس اوانز» تصمیم گرفت سپر خود را واگذار کند.

در «فالکن و سرباز زمستان» شخصیت‌های «هلمون زیمو» با بازی «دنیل برال» و «شارون کارتر/مأمور ۱۳» با بازی «امیلی ون‌کمپ» نیز بازخواهند گشت. علاوه بر این، «وایت راسل» در نقش «جان واکر» ظاهر می‌شود، شخصیتی موسوم به «یو‌.اس. ایجینت» که جایگزینی برای کاپیتان آمریکا به شمار می‌رود.

این احتمال وجود دارد که در سریال شخصیت «تاندربولتس» با بازی «ویلیام هرت» هم یه شکل رسمی معرفی شود. تصاویر پشت صحنه‌ی سریال هم استفاده از لوکیشن «مادریپور» در روایت «اکس-من» را تأیید می‌کردند.

دیزنی+ حضوری قابل‌توجه در تبلیغات سوپربول داشت و از اولین تریلر «وانداویژن» هم رونمایی کرد. در این ویدیوی کوتاه دو ستاره‌ی سریال در حال رقص دیده می‌شوند. «واندا ماکسیموف» با بازی «الیزابت اولسن» و «ویژن» با بازی «پل بتنی» در این سریال که سیت‌کام کلاسیک را با ژانر ماجرایی مدرن در هم آمیخته‌، قرار است نحوه‌ی شکل‌گیری شخصیت «اسکارلت ویچ» را به تصویر بکشند. «کت دنینگز» نیز برای بازی در نقش «دارسی لوئیس»، «رندان پارک» در نقش «جیمی وو»، «تیونا پاریس» برای بازی در نقش «مونیکا رمبو» و «کاترین هان» برای بازی در نقشی نامعلوم به سریال اضافه می‌شوند.

مارول هواداران شخصیت «لوکی» را هم شگفت‌زده کرد و اولین تصاویر از سریال «لوکی» با بازی «تام هیدلستون» را منتشر ساخت. فیلمبرداری این پروژه از چند هفته قبل آغاز شده و همین هفته‌ی گذشته تصاویری از زمین خوردن هیدلستون در حین انجام یک صحنه‌ی بدل‌کاری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود.

جدا از اینکه «اوون ویلسون» یکی از بازیگران «لوکی» خواهد بود، اطلاعات چندانی از سریال درز نکرده است. اما تاکنون تأیید شده است که ماجراهایی را روایت می‌کند که بلافاصله پس از «آخر بازی» روی می‌دهند. «لوکی» در این فیلم و وقتی انتقام‌جویان به سال ۲۰۱۲ سفر کرده بودند موفق شد با سنگ تسرکت فرار کند.

سریال «فالکن و سرباز زمستانبرای پاییز ۲۰۲۰ (پاییز ۱۳۹۹)، سریال «وانداویژن» در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰)، و سریال «لوکی» در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰) پخش می‌شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید