news-background
news-background

رونمایی از پوستر «سه روز و سه قتل»

 به نقل از روابط عمومی فیلم، از پوستر فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» به کارگردانی مسعود امینی تیرانی و تهیه کنندگی جعفر صانعی و همچنین سرمایه گذاری آرش شجاعی که در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد. و اما طراحی و اجرای این پوستر را محمد مهدی باقری بر اساس عکسی از یونس امینی انجام داده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مسعود امینی تیرانی فیلمبردار برجسته‌ی سینمای هنری است که سینمایی «سه روز و سه قتل» را ساخته است، فیلمی کاملا تجربی به لحاظ فرم و محتوا که شرایط  نمایش در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر را دارد. سینمایی «سه روز و سه قتل» که در مدت کمتر از سه روز فیلمبرداری شده است، بر اساس یک ایده‌ی مرکزی و با اجرای بداهه‌ی ۶ اجراگر و به شیوه‌ای تجربی ساخته شده است، ماجرا از این قرار است که ۶ اجراگر وارد خانه‌ای می‌شوند که سالیان قبل، سه قتل در مدت سه روز در آنجا اتفاق افتاده است و اجساد به مدت ۵ سال در آن خانه مدفون بوده‌اند.

از اجراگرانی که مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی رفته‌اند می‌توان از بهناز جعفری، حمید پورآذری، شادی کرم رودی، سونیا سنجری، میلاد رحیمی و سهند کبیری و امیر شکرگزار نام برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید