news-background
news-background

«یک روز بارانی در نیویورک» وودی آلن سرانجام در ایتالیا اکران می‌شود

چند روز پس از اینکه نیویورک تایمز گزارش داد چهار ناشر بزرگ آمریکایی کتاب خاطرات «وودی آلن» را رد کرده‌اند و حتی برخی حاضر به خواندنش هم نشده‌اند، ورایتی ساعاتی پیش گزارش داد که فیلم بایگانی شده‌ی «یک روز بارانی در نیویورک» (A Rainy Day in New York) آمازون توسط پخش کننده‌ای به نام «لاکی رد» پاییز آینده در ایتالیا اکران می‌شود و سپس در دیگر مناطق اروپایی هم به نمایش درآید.

به دنبال تصمیم آمازون در مورد بایگانی کردن کمدی رمانتیک آلن با بازی «تیموتی شلمه»، «ال فنینگ»، «سلینا گمز»، و «جود لا»، و عدم انتشار آن، پروژه حالا توسط «فیلم‌نیشن» به فروش رسانده شده و در اروپا اکران می‌شود.

«لاکی رد» از طریق مطبوعات ایتالیایی تأیید کرده است که «یک روز بارانی در نیویورک» را در تاریخ سوم اکتبر آینده روی پرده می‌برد، اما این احتمال وجود دارد که پیش از آن در ماه سپتامبر برای اولین بار در جشنواره‌ی فیلم ونیز نمایش داده شود. «لاکی رد» پیش از این فیلم «واندر ویل» (Wonder Wheel) آلن با بازی «کیت وینسلت» را نیز عرضه کرده بود.

از داستان فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» اطلاعات چندانی در دست نیست اما می‌دانیم که با اثری رمانتیک کمدی در مورد دو جوان است که برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به نیویورک می‌روند. فنینگ که در حین فیلمبرداری پروژه ۱۹ ساله بود انتظار می‌رود نقش زن جوان را بازی کند و لا نقش مردی بزرگسال‌تر که با او وارد رابطه می‌شود. این فیلم در سال ۲۰۱۸ آماده‌ی نمایش شده بود.

این فیلم به دلیل مطرح شدن دوباره‌ی اتهامات جنسی دخترخوانده‌ی آلن علیه او در ایالات متحده خریداری نداشت. آلن همواره این اتهامات را رد کرده است. ژوئن گذشته، آمازون در اوج جنبش MeToo قرارداد تولید چهار فیلم با آلن را به صورت یک طرفه فسخ کرد و در پی آن فیلمساز از آمازون شکایت و  ۶۸ میلیون دلاری طلب کرد.

«جود لا» برخلاف «تیموتی شلمه»، «مایکل کین» و «ربکا هال» که از همکاری با آلن اظهار پشیمانی کرده بودند، نوامبر سال گذشته در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت که بایگانی کردن این فیلم توسط آمازون عملی ننگین است: «خیلی دوست دارم این فیلم را ببینم. افرادی زیادی از جمله خود آلن برای این پروژه زحمت کشیده‌اند.»

«وودی آلن» در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلم دیگری با حمایت «میدیاپرو» اسپانیایی است که پیش از این سرمایه‌گذاری «ویکی کریستینا بارسلونا» و «نیمه‌شب در پاریس» کارگردان را نیز برعهده داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۰:۲۱

کلی اثر به همین دلایل شکست خوردند و کلی اثر نالایق موفق شدند. جنبش حمایت از همجنس گراها ، جنبش ضد نژادپرستی و کلی جنبش دیگه که میتونست نتیجه ی خوبی داشته باشه ولی به خاطر این دست مسائل به حاشیه کشیده شد. سرمایه گذار ها هم طبیعتاً بدشون نمیاد از آب گل آلود ماهی بگیرند. به شخصه یک فیلم از وودی آلن رو به Wonder woman و black panter ( که به کمک موج ایجاد شده از این مسائل به موفقیت رسیدند ) نمیدم.

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳

ظاهرن خيلي مطمئني كه وودي آلن پدوفيل بوده. دادگستري آمريكا كه به معناي واقعي كلمه مستقله در تحقيقات اوليه اش اين رو رد كرده. ولي مثل اينكه شما از نزديك شاهد بودي

نمایش اسپویل
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۲:۰۷

شما جنبش حمایت از پدوفیل ها رو ایجاد کنین تا شاهد فیلمای با کیفیت تر باشیم

نمایش اسپویل
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۳۸

وودی الن یک فیلمساز پیر می باشد... درود بر او

نمایش اسپویل
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۰۶

وودی آلن یک پدوفیل پیر می باشد...لعنت به او

نمایش اسپویل