news-background
news-background

«روزی روزگاری در آبادان» آماده نمایش در فجر

فیلم سینمایی «روزی روزگاری در آبادان» ساخته‌ی حمیدرضا آذرنگ و به تهیه کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی، برای نمایش در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به نقل از روابط عمومی فیلم، «روزی روزگاری در آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ، در بین ۷۶ فیلم متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بوده و طبق اعلام دبیرخانه جشنواره فجر، ۲۰ دی ماه نسخه‌ی کامل این اثر به دبیرخانه تحویل داده شده است.

از بازیگرانی که در سینمایی «روزی روزگاری در آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ به ایفای نقش پرداختند می‌توان از فاطمه معتمد آریا، محسن تنابنده، الهام شفیعی، هیراد آذرنگ، سهیل جمالی، امیرحسین ابراهیمی نام برد.

و اما خلاصه‌ی داستان «روزی روزگاری در آبادان» از این قرار است که: در آبادان، سال ۱۳۸۱ خانواده‌ی پنج نفری مصیب چرخیده در آخرین روز سال مشغول خرید شب عید هستند ولی به دلیل حال بد مصیب که ناشی از گرفتاری اش به مواد مخدر است کشمکشی میان آنها در می‌گیرد و در اوج تلاش خیری مادر خانواده برای به آرامش رساندن خانواده به ناگاه اتفاقی غیر منتظره همه آنها را غافلگیر می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید