news-background
news-background

«رندال پارک» اولین فیلم بلندش را بر اساس رمان مصور Shortcomings کارگردانی می‌کند

«رندال پارک» که به‌تازگی در فصل اول سریال ابرقهرمانی «وانداویژن» (WandaVision) دیزنی+ دیده شده، با اقتباس از رمان مصور «کاستی‌ها» (Shortcomings) برای استودیوی رودساید اولین فیلم بلندش را کارگردانی می‌کند.

«کاستی‌ها» یک کمدی درام توصیف شده در مورد سه جوان اهل «منطقه خلیج» سان‌فرانسیسکو به نام‌های «بن تاناکا»، «میکو هایاشی» و «آلیس کیم» که در جستجوی رابطه‌ای آرمانی‌اند. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط «آدرین تامنی» نویسنده‌ی رمان به نگارش درمی‌آید. رمان او یکی از به‌یادماندنی‌ترین داستان‌های معاصر در مورد جامعه‌ی آمریکاییان آسیایی تبار نامیده شده که مضامینی چون سیاست‌های نژادی، فرهنگ عامه و آداب جنسی را بررسی می‌کند. تامنی به همراه پارک از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

پارک می‌گوید: «من یکی از هواداران کارهای آدرین هستم و برای همکاری با او و استودیوی رودساید با این نسخه‌ی به‌روز‌شده و مدرن «کاستی‌ها» هیجان‌زده‌ام. من در این شخصیت‌ها نسخه‌هایی از افراد آسیایی تبار آمریکایی زندگی خودم را می‌بینم – افرادی که دوست‌شان دارم و با آن‌ها همدردی می‌کنم.»

تامنی اضافه می‌کند: «با «کاستی‌ها» دلبستگی عمیقی دارم و مدت درازی در مقابل ایده‌ی اقتباسی که احساس می‌کردم به سبک و روح کتاب پایبند نیست مقاومت کرده‌ام.»

تامنی که با مجله‌ی «نیویورکر» همکاری می‌کند سابقه‌ی نگارش کتاب‌های مصور «کشتن و مردن» (Killing & Dying) و «تنهایی یک کارتونیست بسیار سفر کرده» (The Loneliness of the Long-Distance Cartoonist) را دارد.

رندال سابقه‌ی نشستن بر روی صندلی کارگردانی و بازی در سریال سیت‌کام «از گرد راه رسیده» (Fresh off the Boat) شبکه‌ی ABC را دارد. او اخیراً در سریال «وانداویژن» نقش «جیمی وو» را بازی کرده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید