news-background
news-background

شرح یک انفجار خود-ساخته از درون: رفتارهای مخرب «جانی دپ» در حین فیلمبرداری افشا شد؛ مصرف هشت قرص اکستاسی و وارد کردن زیان ۳۵۰ هزار دلاری به دیزنی؛ یکی از تهیه‌کنندگان: «او در ۳۵ سال گذشته از کسی نه نشنیده»

در گزارش‌های جدید فاش شده است که دپ با مصرف قرص اکستاسی ۳۵۰ هزار دلار در روز به دیزنی خسارت وارد کرده و فیلمبرداری «دزدان دریایی کارائیب» را به تعطیلی کشانده.

 

به فاصله‌ی کوتاهی پس از آنکه استودیوی برادران وارنر تأیید کرد «جانی دپ» از بازی در نقش «گریندل‌والد» در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) کناره‌گیری خواهد کرد، گزارش شد که این بازیگر با وجود جدایی، دستمزد هشت رقمی خود را دریافت خواهد کرد. «هالیوود ریپورتر» گزارش داد که دپ قراردادی به امضاء رسانده است که حتی در صورت جدایی و جانشین شدنش با بازیگر دیگری، دستمزدش را دریافت کند. حالا در گزارش تازه‌ای که «هالیوود ریپورتر» منتشر کرده، فاش شده است که این بازیگر ۱۶ میلیون دلار برای «جانوران شگفت‌انگیز ۳» دریافت کرده است.

دپ تنها در یک صحنه از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» ظاهر شد و سپس جای خود را به «مدس میکلسن» داد. برادران وارنر به دنبال شکست دپ در پرونده‌ی شکایت از نشریه‌ی بریتانیایی «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش «امبر هرد» خوانده بود، از بازیگر درخواست کرد که از چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» کناره‌گیری کند.

در گزارش جدید «هالیوود ریپورتر» آمده است: «وارنرها – با مدیریت وقت کوین سوجیهارا – دپ را با تأیید «جی.کی. رولینگ» خالق چندگانه برای قسمت سوم [«جانوران شگفت‌انگیز»] بازگرداند و حتی با او قراردادی «پی-اور-پلی» بست که بندی اخلاقی در آن وجود نداشت. در نتیجه، استودیو باید دستمزد ۱۶ میلیون دلاری او را حتی پس از اخراج به دنبال اعلام حکم دادگاه بریتانیا پرداخت می‌کرد.»

در بخش دیگری از گزارش، برخی از رفتارهای مخرب دپ در طول سالیان اخیر در حین فیلمبرداری پروژه‌ها نیز فاش شده است. بهت‌آورتر از همه اینکه دپ در حین فیلمبرداری «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) در استرالیا، «هشت قرص اکستاسی را به یکباره مصرف می‌کند» و رفتارهای خشونت‌آمیزی در مقابل «امبر هرد» از او سر می‌زند. رفتار دپ منجر به قطع شدن نوک انگشتش، بازگشتش به لس‌آنجلس برای عمل جراحی، توقف فیلمبرداری پروژه به مدت دو هفته و وارد شدن زیان ۳۵۰ هزار دلاری در روز به استودیوی دیزنی می‌شود. این در حالی است که دپ ادعا کرده بود جراحت انگشتش به دلیل پرتاب یک بطری توسط هرد به وجود آمده است.

«هالیوود ریپورتر» می‌نویسد «جری بروک‌هایمر» تهیه‌کننده‌ی «دزدان دریایی کارائیب» در آن زمان سعی کرده بود علت مصدومیت دست بازیگر را «گیر کردن دست دپ بین در خودرو» نشان دهد و او را برای دست کم یک فیلم دیگر در نقش «جک اسپارو» بازگرداند. اما اخیراً گزارش شده است که این چندگانه با «مارگو رابی» ریبوت خواهد شد.

یکی از تهیه‌کنندگان پروژه‌های اخیر دپ به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «در ۳۵ سال گذشته او از کسی نه نشنیده. این در هالیوود غیرعادی نیست. اما هرگز تا این حدش را ندیده بودم.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۳:۴۱

حتی دروغ این دروغ...

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۴۱

پراکندن این دروغ های مجازی همانا و حمایت بیشتر مردم همانا .. مردم به ذات پلید رسانه پی بردن ، اونا هر وقت با کسی درگیر مشکلات حقوقی میشن اونو تخریب می کنن .. مایکل جکسون سلطان موسیقی پاپ نمونه بارز ترور شده توسط همین دغل بازاس! چرا جانی دپی که از دوران نوجوونیش گرفتار اعتیاد بود، تو تمام این پنجاه و خورده ای سال به هیچ کس آسیبی نرسوند ولی عمبر هرد اومد تو زندگیش، شد آدم بد و خطرناک ؟!!! چرا یک نفر تو این عالم پیدا نشد که بدشو بگه ، ما هر چی خوندیم و شنیدیم تعریف و تمجید بوده ، چه از طرف همکاراش و دوستانش، چه زنان زندگیش و چه کسانی که بالای ده ساله براش کار می کنن و مثل عضوی از خانوادش شدن ، کسی که بادیگاردش هم گفته هیچ سلبریتی رو ندیده که انقدر به مردم و هواداراش محبت کنه و با مهربونی باهاشون برخورد کنه ... رسانه هیچ کدوم اینارو به شما نمیگه و فقط به جنبه های منفی زندگی آدما اشاره می کنه .. همه می دونن که تمام سلبریتی های هالیوود درگیر مصرف مواد و الکل و ماریجوانا و خیلی موارد دیگه هستن و خیلی وقته که اینا بینشون رواج داره و به یه امر عادی تبدیل شده، اما چرا برای یکی که انقدر مخالفشن فقط دارن این مسئله رو بزرگ می کنن؟؟ چون می خوان فقط توجهتون رو این چیزا باشه و حق فکر کردن به مسائل دیگه پشت پرده رو از شما بگیرن .. این دقیقا کاریه که رسانه می کنه، همیشه طرف کسی رو می گیره که تأمینش می کنه و کاملا دشمنی و ضدیت خودش رو با یک ستاره مردمی و محبوب نشون میده جانی دپ به جای پول پرداخت کردن به رسانه و به رخ کشیدن خودش، راه اثبات حقیقت از طریق قانون رو پیش گرفت و به رسانه پشت کرد ، در عوض عمبر هرد مستقیما سراغ رسانه رفت چون هیچ مدرک و شاهدی برای ادعاهاش نداشت و با اینکه موقتا دادگاه رو پیروز شد اما در انتها اون بازنده اصلیه، چون همین الانش بین مردم جایگاهش رو از دست داده و همه ازش متنفرن و دیگه قرارداد فیلمی باهاش بسته نمیشه جانی دپ اگه از هالیوود کنار بره، هم چنان می تونه فیلم بسازه چون خودش کمپانی داره، ولی عمبر هرد محتاج سینمای هالیووده و بدون اونا هیچی نیست حالا بگید ببینم کار کیه که تموم شده؟؟

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۱۴

بذارید بگم بهتون قضیه از چه قراره جانی دپ عملا با شکایتی که طرح کرده، به جنگ با غول رسانه رفته .. رسانه ای که همه آزادی ای بهشون داده شده تا یک نفر رو راحت ترور شخصیتی کنن (قاضی خود پرونده دادگاه لندن کسی بود که این آزادی رو بهشون داد) و این واقعا وحشتناکه!! جالبه که این مقاله پر از توهین و دروغ درست بعد از اینکه خبر ثبت شدن درخواست تجدیدنظر جانی دپ در دادگاه عالی لندن اومد بیرون منتشر شده .. حالا چرا میگم دروغ ، نمونش ماجرای اتفاقیه که تو پشت صحنه فیلم «شهر دروغ ها» رخ داد و اگر یادتون باشه یه آقایی از عوامل فیلم جانی رو متهم به پرخاشگری و دست بلند کردن روش اونم در حالت مستی کرد ، در حالی که بعدا توی دادگاه مشخص شد که همش توطئه بوده و این فرد از طرف تیم عمبر هرد پول گرفته بود تا اونو بیشتر تخریبش کنه ، و قضیش این بوده که اون فرد سر یه زن بی خانمان سیاه پوست صداشو بلند کرده بود و جانی در حمایت از اون زن جلوش ایستاد و باهاش محترمانه صحبت کرد بدون اینکه دستش حتی بهش بخوره و همون روز با همدیگه عکس گرفتن درحالی که هر دو لبخند میزدن که خود این فرد هم پذیرفتش و دادگاه تأیید کرد که جانی هیچ رفتار بدی نداشته و به نفع اون رأی داد و قضیه ختم به خیر شد اما هالیوود ریپورتر شیاد به هیچ کدوم این موارد اشاره نکرده و دوباره همون خبر دروغ رو زده!! ضمنا، این خانم تهیه کننده که ادعا کرده جانی به هیچ کس نه نگفته، سال ۲۰۱۸ با عمبر هرد مصاحبه اختصاصی داشته و از همه چیز این زنیکه پست با خبره، این نشون میده که تمام چیزایی که تو این مقاله به جانی دپ نسبت داده شده همه و همه از طرف عمبر هرد و فمینیسم و تمام حامیان ریاکارش نوشته شده چرا که قصد تخریبش رو دارن و می خوان کاری کنن تا مردم حقیقت و هدف درستش رو باور نکنن پس لطفا آگاه باشید و به چرت و پرتاشون توجه نکنید اونا خیلی خوب می دونن که هیچ شانسی ندارن چون مردم آگاه تر از همیشه طرف خودشون رو انتخاب کردن و دیگه پذیرای دروغ های مسخره و بدون مدرکشون که منبعش فقط و فقط بدخواهان جانی دپ و حامیان عمبر هرد رذل بی ناموسه دیگه نیستن

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۱

چه گیری دادن بهش. دو رو دیگه تهمت نئو نازی بودن و ضد یهود بودن هم بهش میزنن

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۲۳

هالیوودیا اکثرشون همینن حالا گیر دادن به این بنده خدا

نمایش اسپویل
بیشتر