news-background
news-background

«رزان بار»: ناتالی پورتمن نفرت‌انگیز است

«رزان بار» به تازگی در مصاحبه‌ای «ناتالی پورتمن» را «نفرت‌انگیز» خوانده است. بار که به خاطر ارسال توئیت‌های نژادپرستانه در سال ۲۰۱۸ از سیت‌کام «رزان» (Roseanne) اخراج و سریال به شکل یک اسپین‌آف بدون حضور او ادامه یافته بود، از پورتمن ستاره‌ی برنده‌ی اسکار به علت خودداری از سفر به اسرائیل و شرکت در مراسم «ژنیوس پرایز» و دریافت جایزه‌ی ۱ میلیون دلاری انتقاد کرده است. پورتمن علت این کار را بیزاری از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل که قرار بود در آن مراسم حضور پیدا کند اعلام کرده بود.

بار در مصاحبه با روزنامه‌ی «اسرائیل هیوم» می‌گوید: «عملی تهوع‌آور بود، به نظر من او نفرت‌انگیز است. او در امنیت کامل در ایالتی یهودی رشد کرده و هیچ چیز از یهودی-ستیزی نمی‌داند.» تصمیم بازیگر فیلم «قوی سیاه» اعتراض دولت اسرائیل را نیز به همراه داشت. پورتمن که در اورشلیم به دنیا آمده، در سن سه سالگی به همراه والدینش به ایالات متحده سفر کرد.

بار در ادامه می‌گوید: «او در نزد چپ‌گرایان اینجا محبوبیت دارد، چپ‌گرایان یهودی در هالیوود، او انسان ریاکاری است که در رفاه و امنیت بزرگ شده و همانطور که گفتم معنی حرف‌هایش را نمی‌فهمد.» پورتمن یکی از منتقدین سرسخت «بنیامین نتانیاهو» و سیاست‌های سران اسرائیل است و در سال ۲۰۱۵ در کمپینی برای تغییر رژیم در این سرزمین شرکت کرد تا از روی کار آمدن نتانیاهو جلوگیری کند.

بار قرار است در پایان ماه جاری میلادی به اسرائیل سفر کرده و در خصوص تحریم‌هایی که علیه این کشور صورت می‌گیرد صحبت کند! او در پایان در مورد توئیت‌های جنجالی «کوین هارت» و کناره‌گیری او از اجرای مراسم اسکار آینده می‌گوید این کمدین را باید بخشید: «گفته‌های هارت به گذشته‌های خیلی دور مربوط می‌شدند، انسان رشد و تغییر می‌‌کند، ضمن این که او بارها و بارها عذرخواهی کرده است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۰۲

زنده باد ناتالی پورتمن هنرمند دوست داشتنی. این سلیطه هم می تونه بره به جهنم

نمایش اسپویل
۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۳۱

بهودي ستيزي در ايران بيداد ميکند . واي به حال اين مردمي که مدام دم از انسانيت ميزنند و خلاف آن را عرضه ميکنند . چنان تعصبات سياسي و مذهبي مردم ايران را کور کرده که حتي گوشه چشمي براي درک حقيقت در آنها نمانده است .

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۲۰

هیچ ربطی به تعصبات مذهبی نداره نه نسل ما مذهبی هست نه به چیز هایی که آخوندها میگن اهمیت میدن (درضمن این دینی که تو میگی متعصب، خودش یه دین ابراهیمی و بر اساس شریعت موسی "دریا نصفه کن" هست) همش بر میگرده به رفتار خود اسرائیل و یهودی ها، اگه قرار برای فلسطین گریه نکنیم نمیریم بعدش برای اسرائیل گریه کنیم اونم یهودی ها که اجداد ما از بابل و مصر آزادشون کردند، نه فلسطین نه اسرائیل.

نمایش اسپویل
۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۲۲

از نظر من یکی که هیچ ربطی به دین و مذهب نداره جنایت قتل و غصب کردن خاک و خانه دیگران کار کثیف و نفرت انگیزیه حالا میخواد غاصب مسلمان باشه یا یهودی ویا مسیحی و کافر ........ باشه حالا میخواد در متون دینی باشه یا دکتر زیبا کلام گفته باشه تعصب کور یعنی بستن چشم کور شدن وکر ولال شدن در برابر ظلم حالا هر کجای دنیا میخواد باشه و با هر دین مختلف شما بهتره به اصل بی عدلتی و ظلمی که در فلسطین داره رخ میده توجه کنی تا به اختلافات مذهبی و تعصبات کور و پوچ

نمایش اسپویل
۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۲۵

جالبه که هر دو طرف توی این قضیه‌ی مسخره مدعی «قتل، غصب، تعصب و بی‌عدالتی» هستن. ما تصمیم گرفتیم فقط حرف یه طرف رو قبول کنیم و صدای دیگه‌ای توی گوشمون نره. همون قدر که اسرائیل فلسطینی می‌کشه، فلسطینی هم داره اسرائیلی می‌کشه. (زن و بچه) جنگ به هر حال نفرت میاره. اورشلیم از اول متعلق به مذهب یهود بوده ولی آواره‌اشون کردن. آیا یهود می‌تونه حق هزاران سال پیشِ خودشو بی‌عدالتی بدونه و پس بگیره؟ فک کنم سازمان ملل قطع‌نامه تشکیل دو دولت اسرائیل و عربی رو صادر کرده بود ولی اعراب قطع نامه رو پاره کردن و جنگ در گرفت. این موضوع به قدری مسخره‌اس که تعجب می‌کنم چطوره که یه عده برای همه‌چیزش جواب دارن. امیدوارم کاسه‌های داغتر از آش به آرزوشون برسن و تا جایی که ممکنه آدم بمیره. انقدر بمیره که به نفرت شما هر روز اضافه بشه، انقدر اضافه بشه که خسته بشید. انقدر خسته بشید که سنتون بره بالا. انقدر بره بالا که چاییتون سرد شه. (و به مرگ طبیعی بمیریم و بچه‌هامون بحث ما رو ادامه بدن) هر چی می‌شه فقط صلح نشه.

نمایش اسپویل
۱ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۰۱

خیلی بیجا کرده

نمایش اسپویل
۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۱۷

كل جمعيت يهودي دنيا سر جمع ده بيست ميليون نفر هم نميشه كه تازه خيليهاشونم مثل خيلي از ما مسلمونا كه فقط اسما مسلمونيم، اسما يهودين. يعني كاري به دين و مذهب ندارن و دارن زندگيشونو مي كنن. اونوقت چرا ما فكر مي كنيم كل بدبختيهاي چند ميليارد آدم كره ي زمين زير سر همين چند ميليون نفره؟ دليلش همون افكار ضديهوديه كه اين خانم هم به درستي بهش اشاره كرده و يك واقعيت غيرقابل انكاره

نمایش اسپویل
۱ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۳۳

معلومه متون دینی رو تا حالا نخوندی. مشکل دقیقا با خود یهودیته نه با صهیونیسم. خیلی از یهودیا از ایران رفتن و جمعیتشون الان به کمترین تعداد در تاریخ ایران رسیده. همین الان خیلی از مردم عادی هم به یهودیا می گن جهود که نشاندهنده ی نوعی نفرت عقیدتی از اوناست. مساله ی سرزمینی که الان بین فلسطینیها و یهودیا سرش دعواست، کلی مساله داره که جاش اینجا نیست. کتاب زیباکلام درباره ی اسرائیل رو بخون تا از این تعصب کور فاصله بگیری

نمایش اسپویل
۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۳۰

اصلا چه ربطی به یهودیت داره مشکل ما صهیونیسمه مثل وهابیت در اسلام و اینجا به خاطر اینکه صهیونیستا با کشتن و زور و جنایت دنبال کشور درست کردن هستند توسط بازیگرا و ورزشکارا تحریم میشن و گرنه خیلی از یهودیا دارن داخل ایران به خوبی و خوشی زندگی میکنن.(دلیلش افکار ضد انسانی مثل دزدی هویت ، خاک و قتل و جنایته )

نمایش اسپویل
بیشتر