news-background
news-background

«ربکا فرگوسن» در اسپین‌آف «مردان سیاه‌پوش» و دنباله‌ی «درخشش» بازی می‌کند

«ربکا فرگوسن‌» پس از درخشش در «مأموریت غیرممکن: ملت یاغی» در سال ۲۰۱۵ در آثار متوسطی مانند «دختری در قطار»، «زندگی» و «آدم‌برفی» بازی کرد. اما اکنون پس از تکرار موفقیتش در «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» است که بازیگر سوئدی پیشنهادهای بهتری دریافت می‌کند.

فرگوسن طبق اعلام منابع خبری قرار است در دو نقش بزرگ در دو فیلم بزرگ بازی کند. وی ابتدا در سال ۲۰۱۹ در مقابل «کریس همسورث» در اسپین‌آف/دنباله‌ی «مردان سیاه‌پوش» به ایفای نقش خودهد پرداخت. فرگوسن در این فیلم در کنار بازیگران بزرگ دیگری مانند «تسا تامپسون»، «لیام نیسون»، «اما تامپسون» و «کمیل ننجیانی» جلوی دوربین می‌رود.

بازیگر «فال‌اوت» علاوه بر این برای بازی در فیلم «دکتر اسلیپ» (Doctor Sleep) دنباله‌ی «درخشش» (Shining) نیز قرارداد به امضاء رسانده است. فرگوسن در این فیلم باید در نقش «رُز اوهارا» (Rose the Hat) در مقابل «یوان مک‌گرگور» که بازی در نقش «دنی تورنس» را برعهده دارد، به ایفای نقش بپردازد. «دکتر اسلیپ» براساس رمانی به همین نام به قلم «استیون کینگ» ساخته شده و زندگی تورنس را پس از گذشت ده‌ها سال از وقایع «درخشش» روایت می‌کند.

فرگوسن علاوه بر این نقش‌ها، بازی در فیلم «کودکی که می‌خواست شاه باشد» به کارگردانی «جو کورنیش» را به اتمام رسانده است.

اسپین‌آف «مردان سیاه‌پوش» که هنوز عنوانی رسمی برای آن انتخاب نشده، در تاریخ ۱۹ می سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود. فیلم «دکتر اسلیپ» نیز  ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید