news-background
news-background

«رایان گاسلینگ» به فیلم The Actor پیوست

«<a data-cal=رایان گاسلینگ» به فیلم The Actor پیوست" width="1024" height="576" />

یکی از جذاب‌ترین فیلم‌هایی که در «بازار فیلم اروپا» (EFM) در برلین به فروش گذاشته شده، «بازیگر» (The Actor) با بازی «رایان گاسلینگ» و کارگردانی «دوک جانسون» است. این فیلم از رمان «خاطره» (Memory) نوشته‌ی «دونالد ای. وست‌لیک» اقتباس شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گاسلینگ به همراه «کن کائو» با کمپانی «وی‌پوینت اینترتینمنت»، جانسون و «ابیگیل اسپنسر» با «اینرسایت فیلمز» و «پل یانگ» با «میک گود» تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

گاسلینگ در این فیلم نقش بازیگری نیویورکی به نام «پل کل» بازی می‌کند که در دهه‌ی ۱۹۵۰ اوهایو او را به‌شدت می‌زنند و رها می‌کنند تا جان دهد. او که حافظه‌اش را از دست داده خود را به شهر کوچک و مرموزی می‌رساند، سعی می‌کند خودش را به خانه برگردد و هویت و زندگی گمشده‌اش را بازیابد. «بازیگر» مضامین بازگشت به وطن، جستجوی عشق و در نهایت بازیابی خویشتن را بررسی می‌کند.

گاسلینگ که در فیلم «درایو» (Drive) با داستانی نسبتاً مشابه نقش‌آفرینی کرده، خود را آماده می‌کند تا در «مرد خاکستری» (The Gray Man) نت‌فلیکس و برادران روسو، مقابل «کریس اوانز» و «آنا د آرماس» بازی کند.

کائو و گاسلینگ دو فیلم دیگر از جمله اقتباس «فیل لرد» و «کریس میلر» از رمان «پروژه درود بر مریم» (Project Hail Mary) نوشته‌ی «اندی ویر» برای ام‌جی‌ام و «وولف‌من» (Wolfman) به کارگردانی «لی وانل» با همکاری یکدیگر تولید خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید