news-background
news-background

[ویدیو]: «رایان رینولدز» گردهمایی مجازی بازیگران X-Men را خراب کرد

«رایان رینولدز» دیر یا زود به «دنیای سینمایی مارول» می‌پیوندد و نقش «ددپول» (دانلود فیلم Deadpool با لینک مستقیم) را بازی می‌کند اما تا آن زمان باید با اعضای دنیای «اکس-من» استودیوی فاکس قرن بیستم وقت بگذراند. در حین برگزاری رویداد خیریه «شهروند جهانی: برای آینده‌مان متحد شویم» (Global Citizen: United For Our Future)، بسیاری از ستارگان چندگانه از جمله «پاتریک استوارت»، «هیو جکمن»، «هالی بری»، «جیمز مک‌آووی»، و «سوفی ترنر» حاضر شده بودند. اما طولی نکشید که سر و کله‌ی رینولدز نیز پیدا شد و سعی کرد با سایر بازیگران صمیمی شود، اما آن‌ها ترجیح می‌دادند که این اتفاق نیفتد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

ترنر به سرعت می‌گوید تصور می‌کرده که قرار است در گردهمایی «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) حاضر شود، درحالی که عذر مک‌آووی این است که باید به عوامل فیلم «شکاف» (دانلود فیلم Split با لینک مستقیم) بپیوندد. در نهایت رینولدز می‌ماند و جکمن و «لیو شرایبر» که سری به این رویداد می‌زند تا گردهمایی «خاستگاه اکس-من» (دانلود فیلم X-Men Origins با لینک مستقیم) کامل شود.

کریسمس سال گذشته رینولدز تأیید کرد که توسعه‌ی «ددپول ۳» در استودیوی مارول آغاز شده است. او در آن زمان گفت:‌ «بله ما روی این پروژه کار می‌کنیم با تمامی عوامل. حالا در استودیوی مارول هستیم که ناگهان مثل یک لیگ معتبر به نظر می‌رسد. فوق‌العاده است.»

هرچند تاریخ اکران قسمت سوم «ددپول» همچنان نامشخص است اما «پل ورنیک» نویسنده‌ی قسمت‌های پیشین گفته بود که به او و همکارش هر زمانی که «کوین فایگی» تصمیم بگیرد آماده‌ی نگارش فیلمنامه خواهند بود. ورنیک اکتبر گذشته گفت: ««کوین فایگی» پروژه‌های زیادی در حال پیشرفت دارد و ارباب این دنیاست. وقتی کوین بگوید وقتش رسیده، وقتش می‌رسد. شاید یک سال آینده باشد، شاید شش ماه، شاید سه سال. او تصمیم اشتباهی نمی‌گیرد بنابراین هر کاری انجام دهد درست است... کمی پیچیده‌تر از زمانی خواهد بود که با فاکس همکاری می‌کردیم اما خوشحالیم که دنیای سینمایی مارول سهمی داریم و هر کاری که کوین بگوید انجام می‌دهیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ تیر ۱۳۹۹ ۰۰:۰۲

واای چقد جالب و خنده دار ?

نمایش اسپویل
۸ تیر ۱۳۹۹ ۲۲:۴۲

:)))

نمایش اسپویل
۸ تیر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۳

منو باش که فک کردم جدیه:))) خخخ

نمایش اسپویل
۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳

منم امدم ببینم چی شده hhahh امیدوارم این کامنتو منتشر کنه دیکتاتوری

نمایش اسپویل