news-background
news-background

«رایان رینولدز» در کمدی جدید Upstate نت‌فلیکس بازی می‌کند

«رایان رینولدز» یکی از پرکارترین بازیگران مرد حال حاضر هالیوود است. در طول سال گذشته او به چندین پروژه‌ی جدید پیوسته و به نظر می‌رسد که هنوز امکان بازی در پروژه‌های دیگر را هم دارد. سه‌شنبه (۲۵ آگست) گزارش شد که رینولدز ستاره‌ی فیلم‌های «ددپول» (دانلود فیلم Deadpool با لینک مستقیم) قرار است در فیلمی به نام «آپ‌استیت» (Upstate) نت‌فلیکس بازی کند و در نگارش متن فیلمنامه نیز با «جان آگست» مشارکت داشته باشد.

هرچند عنوان فیلم مشخص شده اما نت‌فلیکس جزئیاتی از داستان آن فاش نکرده است. آگست و رینولدز پیش‌تر در سال ۲۰۰۷ در فیلم «ناینز» (دانلود فیلم The Nines با لینک مستقیم) با یکدیگر همکاری کرده بودند. این فیلم چنانکه ذکر شد تنها یکی از چندین پروژه‌ی سینمایی و تلویزیونی رینولدز است. او قرار است در اقتباس سینمایی از بازی «لانه اژدها» (Dragon's Lair)، بازسازی «سرنخ» (دانلود فیلم Clue با لینک مستقیم)، پروژه‌ای با موضوع سفر در زمان به همراه «شان لیوای»، فیلمی هیولایی به نویسندگی «فیل لرد» و «کریس میلر»، و سریال کوتاهی برای شبکه‌ی «کوئیبی» به همراه «ساموئل ال. جکسون» بازی کند.

آگست سابقه‌ی همکاری با «تیم برتون» در شماری از پروژه‌ها از جمله «ماهی بزرگ» (دانلود فیلم Big Fish با لینک مستقیم)، «چارلی و کارخانه‌ شکلات‌سازی» (دانلود Charlie and the Chocolate Factoryبا لینک مستقیم)، «سایه‌های شوم» (دانلود فیلم Dark Shadows با لینک مستقیم) را دارد. علاوه بر این، آخرین پروژه‌ی او بازسازی لایو-اکشن «علاءالدین» (دانلود فیلم Aladdin با لینک مستقیم) بوده است.

تاریخ پخش فیلم «آپ‌استیت» هنوز مشخص نشده اما با توجه به برنامه‌های فشرده‌ی رینولدز به نظر نمی‌رسد که این پروژه تا اواخر سال ۲۰۲۰ فیلمبرداری شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید