news-background
news-background

«رایان رینولدز»: حضور کوتاه شخصیت مارول در Free Guy ایده «بلیک لایولی» بود

[حاوی اسپویلر از فیلم «گای آزاد»]

«رایان رینولدز» فاش کرده است که حضور کوتاه یکی از شخصیت‌های مارول در «گای آزاد» (Free Guy) ایده همسرش «بلیک لایولی» بوده است.

در این فیلم رینولدز نقش یک شخصیت بازی ویدیویی را بازی می‌کند که پس از پی بردن به هویت خود به عنوان یک شخصیت غیرقابل انتخاب، سعی می‌کند به قهرمان بازی تبدیل شود. در بازی جهان باز «شهر آزاد» که ترکیبی است از «سرقت بزرگ اتومبیل» (GTA) و «فورتنایت» (Fortnite)، گای شخصیتی است که پلیر امکان انتخاب آن را ندارد. اما به لطف برنامه‌نویسی «میلی» با بازی «جودی کومر» و «کیز» با بازی «جو کیری» و ناشر بازی «آنتوان» با بازی «تایکا وایتیتی»، گای از هستی خود در بازی آگاه می‌شود و در مسیر تبدیل شدن به قهرمان بازی گام برمی‌دارد.

در سکانس نبرد پایانی فیلم «گای آزاد»، شخصیت رینولدز از سپر نمادین شخصیت «کاپیتان آمریکا» استفاده می‌کند. «کریس اوانز» که در «دنیای سینمایی مارول» نقش این شخصیت را بازی کرده، در بخشی از فیلم در یک کافه نشسته و در حال تماشای پخش زنده صحنه نبرد است. اوانز از فرط تعجب نوشیدنی از از دهان بیرون بپاشد و بگوید: «یعنی چه؟»

رینولدز دوشنبه این هفته در صفحه اینستاگرام خود از همسرش «بلیک لایولی» قدردانی کرد و نوشت‌: «بدون «بلیک لایولی» فیلم «گای آزاد» چنین فیلمی نمی‌شد. او جزو لاینفک همه بخش‌های تولید این فیلم بود، چه هنری چه احساسی، و نقش کوتاهی که همه از آن حرف می‌زنند ایده او بود.»

رینولدز در مصاحبه با «وایرد» می‌گوید بازی اوانز در آخرین لحظات به فیلم اضافه شده است: «او در بوستون بود و من به او پیام دادم و سعی کردم مثل خودش مؤدب و آقامنش باشم، به تازگی سوار ماشین خود شده بود، نزد ما آمد، و ظرف کمتر از هفت دقیقه رفت.»

این فیلم به کارگردانی «شان لوی» از جمعه گذشته در ۴۱۶۵ سالن سینما در آمریکای شمالی افتتاح شده و ۲۸ میلیون دلار در هفته اول فروخته است. «گای آزاد» به دلیل قرارداد میان فاکس و اچ‌بی‌او تا پایان سال ۲۰۲۱ در دیزنی+ پخش نخواهد شد. «رایان رینولدز» شنبه این هفته فاش کرد که دیزنی تمایل دارد دنباله این فیلم کمدی و اکشن را بسازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید