news-background
news-background

«رایان رینولدز» شایعه نقش‌آفرینی در Justice League «زک اسنایدر» را رد کرد

«رایان رینولدز» شایعه‌ی بازی کوتاه در انتهای فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) را رد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شایعه‌ی بازگشت رینولدز در نقش «هال جوردن» یا «فانوس سبز» (Green Lantern) دوشنبه این هفته در شبکه‌های اجتماعی شنیده شد. مجله‌ی «ونتی فر» در مصاحبه با اسنایدر و دیگر عوامل «لیگ عدالت زک اسنایدر» نوشته بود که این فیلم با «نقش کوتاه قهرمانی به پایان می‌رسد که هواداران متعصب آن را بهت‌زده می‌کند.»

رینولدز در فیلم «فانوس سبز» در سال ۲۰۱۱ نقش «هال جوردن» را بازی کرده است. او در پاسخ به یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «من نیستم. اما چه کار جذابی است اگر هال نقش کوتاهی داشته باشد. شاید یک نسخه دیگر از «فانوس سبز» باشد. اما لباس این شخصیت برای من در گنجه، یعنی کامپیوتر باقی می‌ماند.»

رینولدز نزدیک به شش ماه قبل در صفحه‌ی توییتر خود نوشته بود که تمایل دارد در «لیگ عدالت زک اسنایدر» نقش بازی کند. او در آن زمان گفت: «شنیده‌ام که حتی شاید از قبل در فیلم بوده‌ام.» او پیش‌تر در شبکه‌های اجتماعی به هواداران توصیه کرده بود که حتی ۱ دلار هم برای خریداری فیلم «فانوس سبز» خرج نکنند چرا که این فیلم از هر نظر یک شکست است.

کات اسنایدر برای «لیگ عدالت» پس از طی فراز و نشیب‌های بسیار سرانجام ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) از HBO Max پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید