news-background
news-background

«رایان رینولدز» در باشگاه فوتبال ولزی رکسهام سرمایه‌گذاری می‌کند

«رایان رینولدز» ستاره‌ی فیلم‌های «ددپول» (دانلود فیلم Deadpool با لینک مستقیم) و «راب مک‌الهنی» خالق «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» (It’s Always Sunny In Philadelphia) در باشگاه فوتبال ولزی رکسهام سرمایه‌گذاری می‌کنند. مالکیت این باشگاه در اختیار هواداران است و اعضای آن اخیراً با پیشرفت مذاکرات موافقت کرده‌اند. رینولدز ماه گذشته خط تولید مشروب «اوییشن جین» را به قیمت ۶۱۰ میلیون دلار به فروش رساند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به فاصله‌ی کوتاهی پس از انتشار این گزارش‌ها، رینولدز در صفحه‌ی توئیترش به آن‌ها واکنش نشان داد. بی‌بی‌سی گزارش داده است که این سرمایه‌گذاری در مرحله‌ی اول ۲ میلیون پوند خواهد بود. «اسپنسر هریس» مدیر باشگاه رکسهام می‌گوید رأی‌گیری این خصوص تا چند هفته‌ی آینده انجام می‌گیرد.

این اولین بار نیست که ستارگان هالیوود با یک باشگاه ولزی وارد مذاکره می‌شوند. در سال ۲۰۱۶، «میندی کالینگ» فاش کرد که سهام‌دار یک کنسرسیوم آمریکایی است که بخشی از سهام باشگاه سوانسی سیتی را در اختیار دارد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

در حال حاضر مشخص نیست که چرا یک ستاره‌ی «طراز اول» هالیوودی به سرمایه‌گذاری در یک باشگاه دسته پنجمی تمایل دارد. هریس می‌گوید: «این پرسشی است که باید از آن‌ها کرد. پاسخ من این است که «چرا که نه؟» زیرا ما به عنوان هوادار معتقدیم که ورکسهام سومین تیم قدیمی دنیاست، قدیمی‌ترین باشگاه در ولز که در قدیمی‌ترین استادیوم بین‌المللی دنیا بازی می‌کند. ما تیمی با یک تاریخچه‌ی پرافتخار هستیم که تیم پورتو را در «جام برندگان اروپا» شکست داده و پتانسیل بسیار بالایی دارد، بنابراین چرا که نه؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید