news-background
news-background

«رایان رینولدز» آغاز مجدد فیلمبرداری Red Notice را تأیید کرد

«رایان رینولدز» با انتشار یک توئیت تأیید کرد که به محل فیلمبرداری فیلم جدیدش «وضعیت قرمز» (دانلود فیلم Red Notice با لینک مستقیم) بازگشته است. رینولدز شنبه ۱۲ سپتامبر تصویری از خود در حال انجام آزمایش ویروس کرونا منتشر کرد. او به شوخی می‌گوید: «آزمایش کووید سریع و آسان است. دکتر لوله را درون بینی شما قرار می‌دهد، و چنان عمیق فرو می‌کند که خاطرات دوران کودکی خود را به یاد می‌آورید و بعد تمام می‌شود.»

توئیت و تصویر رینلولدز نزدیک به شش ماه پس از توقف فیلمبرداری «وضعیت قرمز» منتشر شده است. در این فیلم که در ژانر سرقت ساخته شده «گل گدوت» و «دووین جانسون» نیز نقش‌آفرینی می‌کنند. نت‌فلیکس به دنبال شیوع ویروس کرونا فیلمبرداری پروژه را متوقف کرده بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

گدوت چهارشنبه گذشته در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرده بود که فیلمبرداری این فیلم دوباره از سر گرفته شده است. او نوشت که خود را برای بازگشت آماده می‌کند و آزمایش کرونا خواهد داد.

رینولدز پروژه‌های بسیاری در سال‌های آینده تولید می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها یک فیلم کمدی با همکاری «پل کینگ» کارگردان «پدینگتون» و فیلمی با موضوع سفر در زمان با همکاری «شان لیوای» خواهد بود. او در فیلم «گای آزاد» (دانلود فیلم Free Guy با لینک مستقیم) نیز با «جودی کومر» و لیوای به عنوان کارگردان همکاری کرده است. این فیلم علمی-تخیلی و اکشن در حال حاضر قرار است دسامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود. رینولدز اواسط ماه آگست از نسل جوان درخواست کرده بود که از حضور در مهمانی‌ها بپرهیزند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید