news-background
news-background

کارگردان Knives Out سریال معمایی Poker Face را با «ناتاشا لیون» می‌سازد

شبکه‌ی پیکاک امتیاز پخش سریال درام معمایی «پوکر فیس» (Poker Face) با بازی «ناتاشا لیون» ستاره‌ی سریال «عروسک روسی»‌ (Russian Doll) را خریداری کرد. این سریال ۱۰ اپیزودی با همکاری «رایان جانسون» کارگردان «چاقوکشی» (Knives Out) و کمپانی «تی-استریت» او و «ام‌آر‌سی تله‌ویژن» مستقیماً سفارش ساخت دریافت کرده است.

این اولین سریال تلویزیونی جانسون است که در مقام پدید‌آورنده، نویسنده و کارگردان «پوکر فیس» را به تولید می‌رساند. لیون نیز به همراه «مایا رودولف» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی سریال با کمپانی «انیمال پیکچرز» خواهند بود.

«لیسا کتس» مدیر کمپانی ان‌بی‌سی‌یونیورسال می‌گوید: «استعداد و دقت «رایان جانسون» در روایت داستان‌های معمایی میخکوب‌کننده موهبتی عظیم برای شبکه‌ی پیکاک است و ما مشتاقیم که مخاطبین هرچه زودتر غرق در هر پرونده‌ی آن شوند. این سریال در کنار نبوغ بازیگری «ناتاشا لیون» سرگرم‌کننده و اعتیاد‌آور خواهد بود.»

از داستان سریال جزئیاتی فاش نشده اما جانسون در مورد آن می‌گوید: «بسیار هیجان‌زده‌ام که این [ژانر] معمایی لذت‌بخش، شخصیت‌-محور، و از نوعی که با آن بزرگ شده‌ام را می‌کاوم. شراکت در جرم با ناتاشا مثل یک رؤیاست و برای پخش آن شبکه‌‌ای بهتر از پیکاک وجود نداشت.»

«پوکر فیس» چهارمین سریالی است که در طول یک سال گذشته در «ام‌آر‌سی» مستقیماً سفارش ساخت دریافت می‌کند. سریال «ترمینال لیست» (The Terminal List) آمازون با بازی «کریس پرت»، «کنستانس وو»، «تیلور کیچ»، و «رایلی کیو» که در حال فیلمبرداری است؛ مینی‌سریال «روانپزشک همسایه» (Shrink Next Door) اپل با بازی «پل راد»، «ویل فرل» و «کاترین هان» و «دختران درخشان» (Shining Girls) اپل با بازی «الیزابت ماس» دیگر سریال‌های این کمپانی بوده‌اند.

جانسون با فیلم «چاقوکشی»‌ نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال را دریافت کرد. این فیلم با بازی «دنیل کرگ»، «کریس اوانز» و «آنا د آرماس» بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. جانسون اخیراً اعلام کرده است که سه‌گانه‌ی جدید «جنگ ستارگان» او هنوز لغو نشده و در حال توسعه است.

سریال «پوکر فیس»‌ در وظایف لیون به عنوان بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی «عروسک روسی» نت‌فلیکس اخلالی ایجاد نخواهد کرد. فصل دوم این سریال در حال تولید است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید