news-background
news-background

تمایل «رایان جانسون» به کارگردانی فصل دوم The Mandalorian

هواداران «جنگ ستارگان» به‌شدت تحت تأثیر داستان شخصیت مزدور «مندلوریایی» (The Mandalorian) با بازی «پدرو پاسکال» قرار گرفته و مجذوب «بی‌بی یودا» شده‌اند. این موفقیت بدان معناست که حتی با پخش تنها چهار اپیزود از دیزنی+، فیلمبرداری فصل دوم آغاز شده است.

در حال حاضر، در مورد بازگشت «مندلوریایی» اطلاعاتی در دست نیست چرا که هنوز چهار اپیزود از فصل اول باقی‌ست. اما یک فیلمساز برای کارگردانی اپیزودهای جدید اظهار علاقه کرده و ممکن است با این کار جنجال به پا کند. زیرا او «رایان جانسون» نویسنده و کارگردان «جنگ ستارگان: آخرین جدای» است که با این فیلم میان هواداران دودستگی ایجاد کرد.

جانسون به تازگی در مصاحبه با «ریل‌بلند» در پاسخ به این پرسش که آیا به کارگردانی «مندلوریایی» تمایل دارد یا نه می‌گوید: «البته که دارم، اگر وقت داشتم به سرعت وارد همکاری می‌شدم. از محل فیلمبرداری فصل اول بازدید کردم و شگفت‌زده شدم. به نظر بسیار لذت‌بخش می‌رسید!»

«جان فاورو» نویسنده‌ی سریال و کارگردان «کتاب جنگل» و «شیر شاه» تأیید کرده است که فصل دوم «مندلوریایی» در حال توسعه است: «ما در واقع اولین هفته از فیلمبرداری فصل دوم را پشت سر گذاشته‌ایم.»

اپیزودهای جدید فصل اول «مندلوریایی» روزهای جمعه در دسترس قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید