news-background
news-background

«ران پرلمن» ملاقات عجیبش با «هاروی واینستین» را به صورت کامل شرح می‌دهد

پرلمن امیدوار است که واینستین توئیت سال ۲۰۱۸ او را خوانده باشد.

«ران پرلمن» ژوئن سال ۲۰۱۸ جنجال‌آفرینی کرد وقتی که گفت یک بار پیش از ملاقات با «هاروی واینستین» و دست دادن با او روی دست خودش ادرار کرده است. ستاره‌ی «هل‌بوی» (دانلود فیلم Hellboy با لینک مستقیم) و «فرزندان آنارشی» (دانلود سریال Sons of Anarchy با لینک مستقیم) به تازگی در مصاحبه با «دیلی بیست» ماجرای ملاقاتش با تهیه‌کننده‌ای که اخیراً به جرم تجاوز به زندان رفت را به صورت کامل شرح داده است. پرلمن می‌گوید در حین برگزاری جشنواره‌ی کن سال ۲۰۰۱ با واینستین ملاقات کرده وقتی که وقفه‌ی کوتاهی بین فیلمبرداری «بلید ۲» (Blade II) در پراگ ایجاد شده بود. پرلمن به کن سفر می‌کند و در یکی از مراسم خیریه‌ی او حاضر می‌شود.

پرلمن می‌گوید: «تا آن زمان رابطه‌ای با واینستین نداشتم اما می‌خواستم در یکی از مراسم خیریه‌ی او حاضر شوم. وقتی با او تماس گرفتم تا تقاضای تیکت کنم، مانند یک خوک کثیف رفتار کرد و گفت: «تو که هستی که از من درخواست می‌کنی؟ می‌دانی من چه کسی هستم؟» او فکر می‌کرد من «ران اوون پرلمن» [تاجر و سرمایه‌گذار آمریکایی] هستم و به همین علت بود که جواب تماس مرا داد، اما وقتی فهمید که من فقط یک بازیگرم خشمگین شد.»

پرلمن در ادامه می‌گوید: «به او گفتم: «اشکالی ندارد، هاروی، پیش از اینکه شما با من تماس بگیرید موفق به تهیه‌ی تیکت شده‌ام، بنابراین امشب آن‌جا خواهم بود.» گفت: «می‌آیی؟ پس یادت باشد به نشانه‌ی احترام با من دست بدهی.» گفتم: «چشم هاروی، حتماً دست می‌دهم.» و این‌گونه ماجرا شکل گرفت.»

پرلمن در پاسخ به این پرسش که آیا واینستین متوجه کار او شده یا نه می‌گوید: «فهمید که دستم مرطوب است. امیدوارم که او توئیت مرا که سرانجام قضیه را فاش می‌کرد خوانده باشد. فقط یکبار اتفاق افتاد. کسانی که لیاقت چنین رفتاری داشته باشند زیاد نیستند.»

واینستین پس از مجرم شناخته شدن در مورد اتهامات تجاوز درجه سوم و آزارهای جنسی به ۲۳ سال حبس محکوم شد و ۱۱ مارس به زندان رفت. اخیراً گزارش شد که واینستین در زندان به ویروس کرونا مبتلا شده است. تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ۰۰:۵۷

آها خوبه باز. یه لحظه فکر کردم به ایشون هم تجاوز کرده D:

نمایش اسپویل