news-background
news-background

«ران هاوارد»: وضعیت اکران فیلم Hillbilly Elegy مشخص نیست

فیلم «مرثیه هیل‌بیلی» (دانلود فیلم Hillbilly Elegy با لینک مستقیم) هنوز عرضه نشده اما از تریلر آن پیداست که درام جدید «ران هاوارد» با بازی «ایمی آدامز» و «گلن کلوس» از بخت بالایی برای کسب اسکار برخوردارند. تریلر فیلم علاوه بر جلوه‌های بصری، گوشه‌هایی از بازی احساسی دو بازیگر زن فیلم را نشان می‌دهد. اما مهم‌ترین بخش کمپین تبلیغاتی فیلم برای رقابت اسکار اکران آن در سالن‌های سینما باشد که در دنیای پسا-کووید موانع بسیاری بر سر راهش وجود دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هاوارد توضیح می‌دهد که استراتژی نت‌فلیکس برای «مرثیه‌ هیل‌بیلی» به فیلم‌ها «ایرلندی» (The Irishman) و «داستان زناشویی» (Marriage Story) شباهت داشته. اما پس از شیوع ویروس کرونا و بسته شدن سالن‌های سینما، فیلمساز تردید دارد که فیلم جدیدش در روی پرده خواهد رفت یا نه.

او می‌گوید: «برنامه این بود که مثل «ایرلندی» و «داستان زناشویی» و دیگر فیلم‌ها در سال‌های اخیر در سالن‌ها اکران شود. راستش نمی‌دانم که چند سینما بازخواهند بود و چه برنامه‌ای دارند، اما فکر می‌کنم فیلم در تاریخ ۱۱ نوامبر [در سالن‌های سینما] عرضه خواهد شد و قرار است اکران گسترده‌ای داشته باشد، اما وضعیت همین است که می‌بینید.»

اگرچه وضعیت نمایش فیلم مبهم است، اما هاوارد از همکاری با نت‌فلیکس رضایت دارد و می‌گوید: «رفتار حرفه‌ای مطلق، ایده‌های خوب، و بهترین نوع همکاری که می‌توانید با یک استودیو داشته باشید. «پیتر مورگان» [خالق سریال «تاج» (The Crown)] که یکی از دوستان خوب من است، و «اسپایک لی» از آن‌ها ستایش کرده و از تجارب مثبت همکاری با آن‌ها گفته بودند، من نیز مثل آن‌ها بودم.»

در حال حاضر «مرثیه هیل‌بیلی» قرار است ۱۱ نوامبر در سالن‌های سینما و ۲۴ نوامبر (۴ آذر ماه ۱۳۹۹) در نت‌فلیکس عرضه شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید