news-background
news-background

«رامی مالک» به فیلم Bond 25 ملحق شد

«رامی مالک» بازیگر برنده‌ی اسکار در حال انجام مذاکرات نهایی با استودیوی MGM است تا به «جیمز باند» بیست و پنجم بپیوندد و در مقابل «دنیل کرگ» نقش ضدقهرمان را بازی کند. «کری فوکوناگا» کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. مالک یکشنبه شب گذشته با فیلم «راپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد نقش اول شد. علاوه بر مالک «لوپیتا نیانگو» بازیگر برنده‌ی اسکار «۱۲ سال بردگی» نیز در حال مذاکره با استودیوی MGM بوده و یکی از گزینه‌های اصلی است.

طبق اعلام «کلایدر»، تداخل برنامه‌های مالک که باید در فصل پایانی «آقای ربات» بازی کند یکی از موانع پیش روی این بازیگر بوده اما گروه مذاکره کننده تنها منتظر پیروزی او در اسکار مانده بودند. مالک در «راپسودی بوهمی» نقش «فردی مرکوری» گروه «کوئین» را ایفا کرد.

اطلاعاتی از شخصیت مالک در فیلم منتشر نشده اما پیش‌بینی می‌شود او نقش یک شخصیت نابینا را ایفا کند و به سنت مجموعه فیلم‌های باند پایبند بماند. فوکوناگا کارگردان «کاراگاه حقیقی» صندلی کارگردانی را از «سم مندز» تحویل گرفته و «اسکات زی. برنز» بازنویسی فیلمنامه‌ی فوکوناگا را انجام می‌دهد. تاریخ فیلمبرداری «باند ۲۵» (Bond 25) به علت همزمانی با فصل پایانی «آقای ربات» شبکه‌ی USA با تأخیر مواجه خواهد شد. از آنجا که سریال توسط «یونیورسال کیبل پروداکشن» و «باند ۲۵» توسط «یونیورسال پیکچرز» پخش می‌شود، قطعاً سازندگان راهی برای حل مسائل زمانی یافته‌اند.

در «باند ۲۵»، «نایومی هریس»، «بن ویشا» و «رالف فاینس» به ترتیب در نقش‌های «مانی‌پنی»، «کیو» و «ام» بازی می‌کنند. «دنیل کرگ» نیز پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام یک بار دیگر برای بازی در نقش «جیمز باند» راضی شد.

«باند ۲۵» در تاریخ ۸ آپریل سال ۲۰۲۰ روی پرده می‌رود.

به‌ روز رسانی (۲۶ آپریل ۲۰۱۹): صفحه‌ی توئیتر رسمی فیلم «جیمز باند» تأیید کرد که «رامی مالک» برنده‌ی اسکار یکی از بازیگران جدید این چندگانه خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۲۳

"باند هستم، جیمز باند." این سری اصلا برام خسته کننده نبوده. از استاد شان کانری بگیر تا دنیل کریگ. به امید باند خوب دیگر...

نمایش اسپویل