news-background
news-background

«رامی مالک» و «زویی سالدانا» به فیلم جدید «دیوید او. راسل» پیوستند

«رامی مالک» بازیگر برنده‌ی اسکار به بازیگران فیلم جدید و در حال حاضر بدون عنوان «دیوید او. راسل» برای استودیوی نیو ریجنسی پیوست. پیش‌تر گزارش شده بود که در این فیلم پرستاره «کریستین بیل»، «مارگو رابی» و «جان دیوید واشینگتن» نقش‌آفرینی کرده‌اند. «زویی سالدانا» بازیگر فیلم‌های «آواتار» (Avatar) نیز برای بازی در این فیلم به توافق رسیده است. این پروژه در حال فیلمبرداری است و بر اساس ایده‌ی بدیع راسل ساخته خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مالک که با «رپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) و بازی در نقش «فردی مرکوری» برنده‌ی اسکار شد، امسال قرار بود در فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) «جیمز باند» مقابل «دنیل کرگ» ظاهر شود، اما اکران این فیلم به بهار آینده موکول شده و حتی شایعه‌ی به تعویق افتادنش تا پاییز آینده وجود دارد. او به زودی در فیلم «چیزهای کوچک» (The Little Things) به کارگردانی «جان لی هنکاک» مقابل «دنزل واشینگتن» و «جرد لتو» دیده خواهد شد. این فیلم ۲۹ ژانویه به شبکه‌ی HBO Max می‌رود.

سالدانا برای بازی در نقش «نیتیری» در دنباله‌ی «آواتار» و قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) به کارگردانی «جیمز گان» بازخواهد گشت. او اخیراً در فیلم «پروژه آدام» (The Adam Project) به «رایان رینولدز» و «جنیفر گارنر» پیوسته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید