news-background
news-background

همکاری «رامین بحرانی» با «ساموئل جکسون» در سریال Last Days of Ptolemy Grey اپل

«رامین بحرانی» با اقتباس سینمایی از رمان «ببر سفید» (The White Tiger) نوشته‌ی همکلاسی‌اش «آراویند آدیگا»، داستانی در مورد تقابل یک ارباب و خدمتکار روایت کرد. این فیلم به عبارت دقیق‌تر بازگوکننده‌ی داستان جاه‌طلبی راننده‌ای با بازی «آدراش گوراو» برای یک زوج هندی ثروتمند با بازی «پریانکا چوپرا جونز» و «راجکومار رائو» است که با زیرکی از فقر به ثروت می‌رسد.

بحرانی فیلم‌هایی چون «تعمیرگاه خودرو» (Chop Shop) و «مرد ارابه به‌دست» (Man Push Cart) را در کارنامه دارد که اخیراً به کلکسیون کرایتریون اضافه شده‌اند، اما سابقه‌ی تولید پروژه‌های بزرگ‌تری چون «فارنهایت ۴۵۱» (Fahrenheit 451) را نیز دارد. او به‌تازگی از طریق اپلیکیشن زوم با دوست و همکارش «گی‌یرمو دل تورو» برنده‌ی اسکار پیرامون «ببر سفید» به گفتگو نشسته است.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که بحرانی در سریال درام «آخرین روزهای تالمی گری» (The Last Days of Ptolemy Grey) اپل با «دامینیک فیشبک» و «ساموئل ال. جکسون» همکاری می کند. بحرانی کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این مینی‌سریال است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی «والتر مازلی» ساخته خواهد شد.

جکسون نقش گری را بازی می‌کند، مردی ۹۱ ساله و فراموش‌شده در یاد خانواده و دوستان و حتی خودش. گری که در مرز فروغلتیدن در فراموشی حتی عمیق‌تری است، وقتی فرصت به دست آوردن دوباره حافظه‌اش را به او می‌دهند تغییر عظیمی در زندگی احساس می‌کند و از این هوشیاری گران‌بها با گذشته‌اش کنار می‌آید.

فیشبک نقش رابین را بازی می‌کند، یکی از آشنایان خانواده که به تالمی یاری می‌رساند. فیشبک به‌تازگی برای بازی در «یهودا و مسیح سیاه» (Judas and the Black Messiah) نامزد بفتا شده است. او در سریال «دوس» (The Deuce) شبکه‌ی HBO و فیلم «پروژه قدرت» (Project Power) نت‌فلیکس را دارد.

بحرانی نیز با «ببر سفید» نامزدی بفتای بهترین فیلمنامه‌ی اقتباس‌شده را دریافت کرده و در سال ۲۰۱۸ با فیلم تلویزیونی «فارنهایت ۴۵۱» نامزد امی شده است. مازلی فیلمنامه‌ی اقتباس تلویزیونی از رمان خود را به نگارش درمی‌آورد و یکی از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید