news-background
news-background

رافال زاویروشا در نقش رومان پولانسکی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood

طبق خبر‎های منتشر شده از سایت خبری هالیوود ریپورتر، بازیگرانی جدیدی به فیلم «Once Upon a Time in Hollywood» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» اضافه شده‎اند. «رافال زاویروشا» بازیگر لهستانی، «دنی استرانگ» بازیگر فیلم «Billions»، «سیدنی سوئینی» بازیگر سریال «The Handmaid’s Tale» به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‎اند.

هنوز هیچ حرفی درمورد اینکه «استرانگ» و «سوئینی» چه نقشی را در این فیلم به عهده خواهند داشت خبری منتشر نشده، اما تایید شده است که «زاویروشا» قرار است در نقش جوانی‎های «رومن پولاسکی» ایفای نقش کند. «رومن پولاسکی» کارگردان فیلم‎های کلاسیکی مانند «Chinatown» و «Rosemary’s Baby» است. او در سال ۱۹۶۸ با هنرپیشه آمریکایی «شارون تیت» ازدواج کرد، که «مارگو رابی» نقش او را بازی می‌کند. در ۱۹۶۹ «چارلز منسن» و پیروانش «شارون تیت» باردار را در آمریکا به قتل رساندند. این رویداد نیز به عنوان یک پس زمینه در فیلم «تارانتینو» خواهد بود.

داستان فیلم در تابستان ۱۹۶۹ در لس آنجلس اتفاق می‎افتد. در مورد بازیگری به نام «ریک دالتون» با بازی دی کاپریو است که در سریال وسترن موفقی بازی می‎کند و به دنبال راهی برای ورود به دنیای سینما است. بدلکار او کلیف بوث با بازی برد پیت نیز مانند او به دنبال حضور در سینماست. گفته شده است که این فیلم شبیه فیلم «Pulp Fiction» خواهد بود، که در طول یک تابستان رخ می‎دهد و زندگی گروهی از شخصیت ها را پوشش می دهد.

این فیلم اولین فیلم «تارانتینو»  بر اساس حوادث واقعی خواهد بود، چرا که، شاید حوادث فیلم «Inglorious Bastards» از لحاظ فنی در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، و رهبران کلیدی از جمله آدولف هیتلر و وینستون چرچیل را نشان می‎دهد، اما بر اساس داستانی واقعی ساخته نشده.

این فیلم در حال حاضر توسط کمپانی «سونی پیکچرز» در لس آنجلس فیلم‌برداری می‌شود و قرار است در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۱۲

ممنون.. فقط یک مورد نیاز به اصلاح داره. به جای Inglourious Bastards نوشته شده interstellar Bastards

نمایش اسپویل