news-background
news-background

«راسل کرو» از طرف «آنتونی بوردین» به بازسازی رستوران بیروت کمک می‌کند؛ کرو در ویدیوهای تبلیغاتی فیلم Unhinged: «مشتی بی‌خرد به شما می‌گویند به سینما نروید»

پس از وقوع انفجار ویرانگر در بیروت پایتخت لبنان در تاریخ ۴ آگست، هزاران ساختمان از جمله رستوران «لو شیف» (Le Chef) که «آنتونی بوردین» فقید در مجموعه‌ی «بخش‌های ناشناخته» (دانلود Parts Unknown سریال با لینک مستقیم) از آن دیدن کرده بود، نابود شدند. «آماندا بیلی» فیلمساز و «ریچارد هال» ژورنالیست در «گوفاندمی» صفحه‌ای برای جمع‌آوری کمک مالی ایجاد کرده‌اند تا این رستوران را احیا کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هال فاش کرده است: «یک نفر به نام «راسل کرو» کمک مالی سخاوتمندانه‌ای به کمپین بازسازی «لو شیف» کرده. اما قطعاً نمی‌دانم که او همان «راسل کرو» معروف است یا نه.»

کرو تأیید کرده که ۵۰۰۰ دلار از طرف بوردین به این کمپین اهدا کرده است. او می‌نویسد: «فکر کردم که او اگر در قید حیات بود این کار را می‌کرد. برای شما و «لو شیف» آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که شرایط هر چه زودتر مساعد شود.»

این صفحه‌ی در «گوفاندمی» در کمتر از ۲۴ ساعت ۱۵۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرده است. تا ۱۶ آگست مبالغ اهدا شده به ۱۹ هزار دلار می‌رسید. در این صفحه آمده است: «ما به جمع‌آوری کمک‌های مالی ادامه می‌دهیم و تمامی مبالغ به کارکنان اختصاص خواهد یافت تا زمانی که «لو شیف» بتواند بازگشایی شود، بنابراین به اهدا ادامه دهید! تمامی مبالغ در این دوران سخت برای تأمین خوراک و مسکن کارکنان و خانواده‌های‌شان هزینه می‌شود.»

رستوران «لو شیف» در سال ۱۹۶۷ باز شده و صفحه‌ی «گوفاندمی» آن را مکانی با «غذای گرم و پذیرایی حتی گرم‌تر» توصیف کرده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

کرو اخیراً با ارسال چند پیام ویدیویی در صفحه‌ی توئیترش، فیلم جدید خود «بی‌مخ/مختل» (دانلود فیلم Unhinged با لینک مستقیم) را بازاریابی کرده بود. این فیلم در واقع اولین عنوانی است که در فصل به تأخیر افتاده‌ی تابستان، از ۲۱ آگست به صورت گسترده اکران می‌شود. استودیوی تازه‌تأسیس «سولستیس» این فیلم را با قیمت ۵ میلیون دلار خریداری کرده و برای کشاندن مخاطبین با سالن‌های نمایش از ستاره‌ی آن کمک گرفته است.

کرو در ویدیویی که تحسین و حمایت «ادگار رایت» فیلمساز بریتانیایی را در پی داشته می‌گوید: «می‌گویند فعل‌وانفعالی در دل تجربه‌ی دیدن فیلم در سالن‌های سینما روی داده، یک قرارداد اجتماعی، یک نیروی پویا و الزام‌آور که تجربه‌ی سینمایی را به قلمرو ارتباط صمیمانه میان مخاطب و پرده و ستارگان فراسوی آن تعالی بخشیده. این افراد چه کسانی هستند؟ مشتی آدم خودبین و بی‌خرد که در جیب شما ادرار کنند و می‌گویند باران می‌آید. گور پدرشان. قرار است یک فیلم از من بیرون بیاید. اسمش «مختل» است. شوخی نمی‌کنم. در سالن‌های سینما اکران می‌شود. اگر تمایل داشتید می‌توانید بروید و آن را ببینید.»

در این فیلم که توسط «دریک بورت» کارگردانی شده، کرو نقش مردی را بازی می‌کند که از لحاظ روانی بی‌ثبات است و حادثه‌ی بی‌اهمیت در حین رانندگی او را به مرز جنون می‌رساند. منتقدین فیلم را ادای دینی به «دوئل» (دانلود فیلم Duel با لینک مستقیم) به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» دانسته‌اند.

فیلم «مختل» ۲۱ آگست (۱ شهریور ماه ۱۳۹۹) و یک هفته پیش از اکران «تنت» (دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم) در سراسر دنیا، در آمریکا اکران خواهد شد. «تنت» از ۳ سپتامبر در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید