news-background
news-background

«راسل کرو»‌ به فیلم Thor: Love and Thunder پیوست؛ تصاویر عوامل فیلم در حال تماشای بازی راگبی

یکی از هموطنان نیوزلندی «تایکا وایتیتی» به فیلم «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) مارول و دیزنی می‌پیوندد. «راسل کرو» بازیگر برنده‌ی اسکار «گلادیاتور» (Gladiator) برای بازی در قسمت چهارم فیلم‌های «ثور» با استودیوهای مارول همکاری می‌کند. او در این فیلم که سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد، برای اولین بار به «دنیای سینمایی مارول» ملحق خواهد شد.

در مورد مشارکت کرو در «عشق و آذرخش» شایعات زیادی به گوش می‌رسید وقتی که بازیگر در یک مسابقه‌ی راگبی به همراه عوامل فیلم دیده شد. به دنبال درز این تصاویر همکاری کرو و وایتیتی در «عشق و آذرخش» به تأیید رسید.

در گزارش‌های متعدد آمده است که مارول و وایتیتی قصد داشتند حضور کرو در فیلم را مخفی نگه دارند و مخاطبین را غافلگیر کنند اما مشارکت او مانند «مت دیمون»، «سم نیل» و «لوک همسورث» سرانجام درز کرد.

در این فیلم «کریس همسورث» برای بازی در نقش «خدای آذرخش» یا «ثور» بازمی‌گردد. او در تمامی فیلم‌های «ثور» و تمامی فیلم‌های «انتقام‌جویان» (Avengers) این نقش را بازی کرده و در صحنه‌های پس از تیتراژ «دکتر استرنج» (Doctor Strange) دیده شده است.

دیگر چهره‌های آشنای چندگانه‌ی «ثور» در قسمت بعدی «تسا تامپسون» در نقش والکری، «ناتالی پورتمن» در نقش «جین فاستر»، و «جیمی الکساندر» در نقش «لیدی سیف» خواهند بود. حضور «کریس پرت» ستاره‌ی چندگانه‌ی سینمایی «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، «کارن گیلان» و «شان گان» نیز در این پروژه به تأیید رسیده است. «وین دیزل» صداپیشه‌ی شخصیت «گروت» در چندگانه‌ی «نگهبانان» در ماه مارس وعده داده بود که اعضای این گروه در «ثور: عشق و آذرخش» مشارکت خواهند کرد. علاوه بر این «کریستین بیل» هم بازی در نقش شخصیت شرور «گور» (Gorr) را پذیرفته است.

«ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) وایتیتی ۸۵۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. «جنیفر کیتین رابینسون» فیلمنامه‌ی «عشق و آذرخش» را به همراه وایتیتی به نگارش درآورده است. وایتیتی برنده‌ی اسکار در این فیلم در نقش شخصیت «کورگ» نیز صداپیشگی خواهد کرد.

«ثور: عشق و آذرخش» در حال حاضر قرار ۶ می ۲۰۲۲ اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید