news-background
news-background

راب لو، به جمع بازیگران Code Black اضافه شد

راب لو(Rob Lowe) به سریال Code Black اضافه شد. کاراکتر او در روز چهارشنبه مورخ 28 سپتامبر(7 مهر) در شبکه تلویزیونی CBS به نمایش درمیاید.وی،  اوایل سال جاری نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب(Golden Globe Awards) برای ایفای نقش در سریال The Grinder شده بود. از سال 1999 تا 2003، "لو" ستاره ای در سریال The West Wing بوده و عملکردش او را نامزد دریافت جایزه اِمی(Emmy) و همچنین دو جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازی مرد در سریال درام، کرد.

"لو" با بازی در فیلمهایی مانند، The OutSiders، Oxford Blues، About Last Night، Bad Influence، st. Elmo’s Fire، Wayne’s World، Tommy Boy و Austin Powers: The Spy Who Shagged Me به شهرت رسید.وی همچنین دارای دو کتاب به نامهای "داستانهایی که تنها برای دوستانم تعریف میکنم(Stories I only tell my friends)" و "زندگی عاشقانه (Love Life)" میباشد که در لیست پر فروش ترین ها در مجله نیویورک تایمز(NewYork Times) قرار دارد.

"لو" در سریال Code Black، نقش سرهنگی به نام ایتن ویلیس(Ethan Willis) را بازی میکند. دکتری که در بخش تحقیقات معتبر نظامی ایالات متحده عضو و از بیمارستانی جنگی در افغانستان به منظور آموزش علم پزشکیِ جنگ در Angels Memorial (یادبود فرشتگان) بازگشته است. خشونت و قانون شکنی او مورد استقبال دکتر لین رورش( با بازی مرسیا گی هاردن) میباشد اما دیگر دکترها رضایتی از این رفتار وی ندارند.

از دیگر بازیگران این مجموعه میتوان مرسیا گی هاردن، لویس گازمن، ملنی چندرا، هری فورد، بنیامین هالینگورث، جیلیان موری را نام برد. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید