news-background
news-background

بازگشت «رابی امل» و «ریک کازنت» در فصل هشتم سریال The Flash

همان‌طور که «ویکتور گاربر» و «فرانز درامیه» به تازگی برای صدمین قسمت سریال «افسانه‌های فردا» (Legends of Tomorrow) بازگشتند، «رابی امل» نیز قرار است بار دیگر در فصل هشتم سریال «فلش» (The Flash) حضور پیدا کند. امل که پیش از این در نقش «فایراستورم» نقش‌آفرینی کرده بود قرار است در دو قسمت فصل هشتم «فلش» به عنوان مهمان حاضر شود. بر اساس گزارش ای‌دبلیو، امل در قسمت ۱۱ فصل ۸ حاضر خواهد شد. شبکه سی‌دبلیو جزئیات بیشتری درباره شرایط حضور او اعلام نکرده است.

رانی، اولین بار در فصل اول «فلش» به عنوان یکی از کارمندان آزمایشگاه اس‌تی‌ای‌آر به همراه نامزدش، «کیتلین اسنو» با بازی «دانیل پانابیکر» دیده شد. او پس از انفجار آزمایشگاه ناپدید شد در حالی که همه فکر می‌کردند مرده است، در یکی از اکتشافات تیم مشخص شد که او و «مارتین استاین» در اثر انفجار دچار جهش شده و تبدیل به «فایراستورم» شده‌اند. متاسفانه ازدواج رانی و کیتلین پس از دیدار مجدد عمر زیادی نداشت و او در انتهای فصل اول، هنگام نجات شهر از دست «ورم‌هول» غول‌پیکر جان خود را از دست داد. امل آخرین بار در فصل سوم ظاهر شده بود.

البته پخش «فلش» تا ماه مارس متوقف شده و بازگشت امل تا آن زمان اتفاق نمی‌افتد. در ابتدای فصل ۸، کیتلین در صحبت با «بری» به مرگ همسر سابقش اشاره می‌کند. به گزارش تی‌وی لاین، علاوه بر امل، «ریک کازنت» که در فصل اول نقش «ادی» نامزد «آیریس» را بازی می‌کرد نیز قرار است در سال ۲۰۲۲ در یکی از قسمت‌های فصل ۸ حضور یابد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید