news-background
news-background

«رابرت پتینسون» لهجه عجیبش برای فیلم Devil All the Time را تا اولین برداشت فاش نکرده بود؛ ادامه فیلمبرداری The Batman

«آنتونیو کمپوس» کارگردان فیلم می‌گوید: «ترجیح می‌دهم بازیگر به خواسته‌ی خود کار عجیبی انجام دهد تا اینکه کاری فکر نشده از او سر بزند.»

فیلم پرستاره‌ی «همیشه شیطان» (دانلود فیلم Devil All the Time با لینک مستقیم) به کارگردانی «آنتونیو کمپوس» پس از گذشت یک روز از انتشارش در نت‌فلیکس رتبه‌ی اول پربیننده‌ترین عناوین را کسب کرده که البته اتفاق غیرمنتظره‌ای نبود. در این فیلم که از رمان «ری پولاک» اقتباس شده، «رابرت پتینسون» در مقابل «تام هالند» قرار گرفته است. پتینسون نقش کشیشی به نام «پاستور تیگاردین» را بازی می‌کند که از دختران جوان سوءاستفاده‌ی جنسی می‌کند. این شخصیت یکی از نفرت‌انگیزترین نقش‌هایی است که پتینسون در طول دوران بازیگری خود ایفا کرده، اما یکی از خصوصیاتش لهجه‌ی غلیظ جنوبی بود که به گفته‌ی کارگردان تا اولین روز فیلمبرداری کسی آن را نشنیده بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

کمپوس به تازگی در مصاحبه با «اینسایدر» در این باره گفته است: «برای راب ممکن نبود یک مربی استخدام کنیم. او تمایلی به این کار نداشت و تأکید می‌کرد که خودش آن را می‌آموزد. می‌گفت چنین و چنان می‌کنم و بعد چنان.»

کمپوس فیلمنامه‌ی «همیشه شیطان» را برای پتینسون می‌فرستد در حالی که مشغول بازی در «اوقات خوش» (Good Time) برادران سفدی بود. او نقش «پرستن تیچاردین» را برای بازی انتخاب می‌کند اما تنها بازیگری بود که در مرحله‌ی پیش-تولید صدای ضبط‌شده‌ی لهجه‌دارش را برای کمپوس نفرستاد.

کارگردان تنها می‌دانست که لهجه‌ی پتینسون با لهجه‌ی واقعی انگلیسی‌اش متفاوت است و اولین بار نتیجه‌ی تلاش‌های بازیگر را با اولین برداشت فیلم و در حین فیلمبرداری یکی از صحنه‌های تجاوز شنیده است. لهجه‌ی پتینسون با شخصیت دقیقاً سازگار بوده و کمپوس در این باره هیچ نگرانی به خود راه نمی‌دهد.

این فیلمساز به «اینسایدر» می‌گوید: «نگران این مسائل نبودم. امکان نداشت که او به محل فیلمبرداری بیاید کارش خوب از آب درنیامده باشد. ترجیح می‌دهم بازیگر به خواسته‌ی خود کار عجیبی انجام دهد تا اینکه کاری فکر نشده از او سر بزند. بنابراین می‌دانستم که نتیجه‌ی کارش جذاب خواهد بود.» دیگر بازیگران «همیشه شیطان» علاوه بر هالند و پتینسون، «بیل اسکارزگارد»، «رایلی کیو»، «سباستین استن» و «جیسون کلارک» بوده‌اند.

ساعاتی پیش گزارش شد که فیلمبرداری پروژه‌ی «بتمن» (دانلود فیلم The Batman 2021 با لینک مستقیم) پتینسون با تأیید برادران وارنر دوباره آغاز شده اما از بازگشت این بازیگر به استودیوی محل فیلمبرداری اطلاعاتی در دست نیست. دو هفته پیش گزارش شده بود که پتینسون به ویروس کرونا مبتلا شده. «مت ریوز» در اولین وقفه‌ای که در ماه مارس در تولید این پروژه ایجاد شد گفته بود که یک چهارم پروژه را فیلمبرداری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید