news-background
news-background

«رابرت پتینسون» بالاتر از «هنری کویل» خوش‌قیافه‌ترین مرد دنیا شد

شک نیست که «رابرت پتینسون» و «هنری کویل» مردانی خوش‌قیافه‌‌اند و هر دو طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند. «دکتر دسیلوا» از «مرکز پیشرفته آرایش چهره و جراحی پلاستیک» نرم‌افزاری توسعه داده که توان تشخیص زیبایی‌های فیزیکی چهره را دارد و سپس به آن‌ها امتیازدهی می‌کند. بر این اساس، «رابرت پتینسون» بازیگر نقش «بتمن» بالاتر از «هنری کویل» بازیگر «سوپرمن» و سریال «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) به عنوان خوش‌قیافه‌ترین مرد دنیا انتخاب شده است. سیلوا می‌گوید: «رابرت پتینسون برنده‌‌ی واضحی بود وقتی که تمام عناصر چهره برای یافتن نواقص فیزیکی سنجیده شد.»

پتینسون به امتیاز ۹۲.۱۵ درصد دست پیدا کرده و چانه‌ی او بالاترین امتیاز را با ۹۵.۱ درصد از آن خود کرده. چشم پتینسون نیز امتیاز ۹۴.۷ درصد، و بینی او امتیاز۹۴.۶۷ درصد را کسب کرده‌ است. دیگر امتیازات به لب، پهنای لب، پیشانی، و شکل صورت اختصاص یافته است.

دسیلوا می‌گوید: «او تقریباً در نمامی شاخه‌ها در میان پنج مرد برتر قرار داشت زیرا از خصوصیات چهره‌ی کلاسیک برخوردار است و چانه‌ی فوق‌العاده‌ای دارد. تنها امتیاز پایین‌تر از حد متوسط او برای لب‌هایش بود که کمی باریک و تخت است.»

کویل که در رتبه‌ی دوم قرار گرفته فاصله‌ی زیادی با پتینسون ندارد و به امتیاز ۹۱.۶۴ دست یافته است. بالاترین امتیاز او برای پیشانی با ۹۸ درصد، لب‌ها با ۹۷.۱ درصد و پهنای لب‌ها با ۹۶.۹ درصد ثبت شده است.

دسیلوا می‌گوید: «او بالاترین امتیاز کلی را برای لب‌ها و پیشانی کسب کرد و در ضمن برای نسبت بینی و لب و محل قرار گیری چشم‌ها امتیاز بسیار بالایی به دست آورد. امتیاز او برای فاصله‌ی میان چشم‌ها ضعیف است.»

دیگر ستارگان این فهرست شامل «بردلی کوپر»، «برد پیت»، «جورج کلونی»، «هیو جکمن»، «دیوید بکام»، «ادریس البا»، «کانیه وست» و «رایان گاسلینگ» می‌شوند که در رتبه‌های سوم تا دهم قرار دارند.

دسیلوا می‌گوید: «این تکنولوژی نوین کامپیوتری این امکان را به ما می‌دهد که بعضی از ابهامات در مورد اینکه چه چیزی یک فرد را از نظر فیزیکی زیبا می‌کند برطرف شود. این تکنولوژی برای جراحی بیمار هم مفید خواهد بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۰

ما یه اتوشویی داریم تو محلمون صاحبش عین جورج کلونیه

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۵۶

داریم تو چه دنیای بی ریختی زندگی می کنیم ریخت و قیافه چقدر مهمه برای موفق شدن

نمایش اسپویل
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ۰۰:۴۹

فقط هنری کویل ، بهترین فیس دنیا

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۳۷

هنری کویل فوق العاده ست خدا یه جور خاصی برای آفرینشش وقت گذاشته البته تلاش خودش هم برای درست کردن یه اندام بی نقص نباید نادیده گرفت

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۵۳

بی تعارف اندام هنری کاویل شبیه گوریله

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۱۷

خوش قیافه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! چهره سرد و بی روح

نمایش اسپویل
بیشتر