news-background
news-background

کارگردانی «رابرت رودریگز» و «پیتون رید» در فصل دوم The Mandalorian تأیید شد

حدود پنج سال قبل، پیش از آنکه «مرد مورچه‌ای» (دانلود فیلم Ant-Man با لینک مستقیم) ساخته شود، کمتر کسی تصور می‌کرد که «پیتون رید» به یکی از بزرگ‌ترین کارگردانان فیلم‌های بلاک‌باستر امروز تبدیل شود. با این حال، پس از گذشت چند سال، او نه تنها دو قسمت از «مرد مورچه‌ای» را جلوی دوربین برده، بلکه برای تولید قسمت سوم هم قرارداد بسته و به نظر می‌رسد که به زودی بخشی از فصل دوم سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) را کارگردانی کند.

رید اخیراً در شبکه‌های اجتماعی تصویری از محل فیلمبرداری فصل دوم «مندلوری» و صندلی کارگردانی که نام او بر رویش دیده می‌شود منتشر کرده تا تأیید شود که او یکی از فیلمسازانی است که بخش‌هایی از فصل جدید سریال را برای دیزنی+ کارگردانی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رید به «رابرت رودریگز» می‌پیوندد که او هم در «روز جنگ ستارگان» پست مشابهی – در کنار «بیبی یودا» – در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و کارگردانی خودش در فصل دوم «مندلوری» را به تأیید رساند. «جان فاورو» خالق سریال تاکنون فیلمسازان بزرگی را برای کارگردانی برگزیده. او در فصل او با «تایکا وایتیتی»، «برایس دالاس هاوارد»، و «دبورا چو» همکاری کرد.

فیلمبرداری فصل دوم «مندلوری» به پایان رسیده و اپیزودهای جدید قرار است اکتبر آینده منتشر شوند. در این فصل شخصیت‌های محبوبی چون «آسوکا تانو» با بازی «رزاریو داسن» ظاهر می‌شوند. پیش‌تر گزارش شده بود که «مایکل بین» یکی از بازیگران جدید این فصل خواهد بود. «پدرو پاسکال»، «جینا کارانو»، «جیانکارلو اسپوزیتو»، «امیلی سوالو»، «کارل ودرز»، «امید ابطحی»، «ورنر هرتسوک»، و «جولیا جونز» دیگر بازیگران فصل نخست بودند که پاییز سال گذشته منتشر شد.

کار بر روی توسعه‌ی فصل سوم «مندلوری» از هم اکنون آغاز شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید